Όροι & Προϋποθέσεις myHomeMarkt

Το πρόγραμμα πιστότητας δημιουργήθηκε για να παρέχει μοναδικά προνόμια, αλλά και για να σας επιβραβεύει κάθε φορά που κάνετε αγορές στο e-shop μας! Πιστεύουμε ότι το σπίτι σας πρέπει να είναι ένας παράδεισος. Είναι εκεί όπου ζεις, εργάζεσαι, αγαπάς, παίζεις και ονειρεύεσαι. Με λίγα λόγια είναι εκεί όπου η ζωή σου αποκτάει νόημα. Είμαστε εδώ για να εμπνέουμε όμορφη διακόσμηση για κάθε δωμάτιο του σπιτιού σας, εύκολη ψυχαγωγία για κάθε περίσταση και προσεγμένες ιδέες δώρων για όλους τους αγαπημένους σας.

Καλώς ήλθατε στο πρόγραμμα επιβράβευσης της HomeMarkt!

ΟΡΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΙΣΤΟΤΗΤΑΣ

Η εταιρία ΑΦΟΙ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΙ & ΣΙΑ Ο.Ε, τον δ.τ. «HOMEMARKT» που εδρεύει στην Κατερίνη Πιερίας, οδός 28ης Οκτωβρίου αριθμός 9, με Αρ.Γ.Ε.ΜΗ. 052395548000, με Α.Φ.Μ.:082634030 της Δ.Ο.Υ. Κατερίνης (εφεξής η «ΕΤΑΙΡΕΙΑ») μέσω του ηλεκτρονικού της καταστήματος, www.homemarkt.gr (εφεξής «Ηλεκτρονικό Κατάστημα»)έχει δημιουργήσει ένα πρόγραμμα πιστότητας (εφεξής «myHomeMarkt ή πρόγραμμα πιστότητας») μέσω του οποίου παρέχονται στα μέλη του ειδικές εκπτώσεις αλλά και προνομιακή ενημέρωση για νέα προϊόντα, συμμετοχή σε διαγωνισμούς και λοιπά προνόμια. Σκοπός του προγράμματος είναι η επιβράβευση των πελατών-μελών της HomeMarkt. Η συμμετοχή στο πρόγραμμα πιστότητας σημαίνει την πλήρη γνώση και ανεπιφύλακτη αποδοχή από το μέλος των παρακάτω όρων.

Οι παρόντες «Όροι» από κοινού με τους «Όρους Χρήσης» , «Όρους Προσωπικών Δεδομένων», τους «Όρους και Προϋποθέσεις Πωλήσεων» καθώς και την «Ασφάλεια Συναλλαγών»  εφαρμόζονται σε κάθε πώληση προϊόντων ή υπηρεσιών (εφεξής «Προϊόντα ή Υπηρεσίες») που πραγματοποιείται από την εταιρεία με την επωνυμία ΑΦΟΙ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΙ & ΣΙΑ Ο.Ε.

 

ΟΡΟΙ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

1. Εγγραφή μέλους

  • Το Πρόγραμμα πιστότητας ισχύει αυτόματα για τους ήδη εγγεγραμμένους χρήστες και για κάθε νέο μέλος που εγγράφεται στην ιστοσελίδα www.homemarkt.gr με μια έγκυρη διεύθυνση email και αυτόματα γίνεται και μέλος του Προγράμματος. Εξαιρούνται οι εργαζόμενοι της ΑΦΟΙ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΙ & ΣΙΑ Ο.Ε καθώς και οι B2B πελάτες της. Η απόκτηση της ιδιότητας του μέλους με πρόσβαση στα προνόμια που αυτή παρέχει, προϋποθέτει την ρητή αποδοχή των παρόντων Όρων Συμμετοχής του Προγράμματος και τη δήλωση προσωπικών στοιχείων όπως ονοματεπώνυμο, τηλέφωνο, e-mail και κωδικό password. Η δήλωση των προσωπικών στοιχείων μπορεί να πραγματοποιηθεί με τη συμπλήρωση της φόρμας εγγραφής μέλους στην ιστοσελίδα www.homemarkt.gr
    Πέραν των ως άνω υποχρεωτικών προσωπικών στοιχείων που πρέπει να συμπληρωθούν και για τα οποία δεν γίνεται έλεγχος ταυτοπροσωπίας, είναι απαραίτητη η ύπαρξη email για την αποστολή επιβεβαιωτικού κωδικού κατά το στάδιο της εγγραφής μέλους στην ιστοσελίδα www.homemarkt.gr
  • Η Εταιρεία δύναται να αρνηθεί την υποβολή της αίτησης εγγραφής μέλους για οποιονδήποτε λόγο και οποιαδήποτε στιγμή.
  • Ο λογαριασμός μέλους είναι αυστηρά προσωπικός. Δεν παρέχεται η δυνατότητα μεταφοράς στοιχείων ή πόντων σε άλλο λογαριασμό.
  • Το μέλος οφείλει, προκειμένου να διατηρήσει ενεργοποιημένο τον λογαριασμό μέλους, να επικαιροποιεί στην εταιρία τα στοιχεία του, εφόσον κάτι τέτοιο του ζητηθεί.

 

2. Δικαιώματα μέλους

  • Το μέλος απολαμβάνει τα εκάστοτε προνόμια που ορίζονται από την εταιρία σαν ανταμοιβή τόσο για τη συμμετοχή στο πρόγραμμα πιστότητας, όσο και για τη συγκέντρωση πόντων δια της αγοράς προϊόντων στο ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρίας.
    Τα προνόμια αυτά περιλαμβάνουν τη συγκέντρωση και εξαργύρωση πόντων και άλλα προνόμια όπως (ενδεικτικά) εκπτώσεις σε συγκεκριμένα προϊόντα, ειδικές προσφορές, επιπλέον πόντοι με την αγορά συγκεκριμένων προϊόντων, δικαίωμα συμμετοχής σε διαγωνισμούς κλπ. κατά περιόδους.
  • Οι πόντοι και τα εκπτωτικά κουπόνια που έχουν τυχόν αποκτηθεί δεν μπορούν να επιστραφούν έναντι χρημάτων. H ΑΦΟΙ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΙ & ΣΙΑ Ο.Ε διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί μονομερώς το σύστημα ανταμοιβής αγορών προϊόντων και να αντικαθιστά το είδος και ύψος επιβράβευσης των αγορών.
  • Ο λογαριασμός μέλους και το πρόγραμμα προνομίων έχουν ισχύ μόνο στην Ελλάδα και στο ηλεκτρονικό κατάστημα www.homemarkt.gr.
  • Το μέλος δύναται να διακόψει τη συμμετοχή του στο πρόγραμμα πιστότητας μόνο και εφόσον επιλέξει ηλεκτρονικά από το λογαριασμό του (profile χρήστη) την αίτηση διαγραφή λογαριασμού. Με την αίτηση αυτήν θα διαγραφεί ο λογαριασμός του χρήστη που έχει στην εταιρία μαζί με όλα του τα αποθηκευμένα στοιχεία του όπως παραγγελίες, πόντους, κουπόνια, αποθηκευμένες διευθύνσεις, ιστορικό παραγγελιών κλπ. Η ολοκλήρωση της αίτησης διαγράφης λογαριασμού μπορεί να διαρκέσει μέχρι και 60 ημέρες.

 

3. Σύστημα Πόντων

  • Κατά τη συγκέντρωση: Κάθε 1€ (στρογγυλοποιημένο) συναλλαγής για αγορά προϊόντων που πραγματοποιεί το μέλος ισούται με ένα (1) πόντο. Παράδειγμα: εάν ένα προϊόν κοστίζει 100,20€ τιμή ίντερνετ, αυτό αντιστοιχεί σε 100 πόντους. Η αγορά τυχόν υπηρεσιών που προσφέρονται από την εταιρία μας όπως ενδεικτικά: παράδοση προϊόντων, κ.α. δεν υπολογίζεται στο σύστημα συλλογής πόντων του προγράμματος πιστότητας.
  • Για να καταχωρηθούν οι πόντοι αγοράς, θα πρέπει ο χρήστης να έχει συνδεθεί στο λογαριασμό του (δηλώνοντας το email και τον κωδικό πρόσβασης που είχε χρησιμοποιήσει κατά την εγγραφή του στην ιστοσελίδα) και κατόπιν να προβεί στην ολοκλήρωση της αγοράς. Στην περίπτωση κατά την οποία ο χρήστης δεν έχει εγγραφεί, θα πρέπει πρώτα να εγγραφεί και στη συνέχεια να συνεχίσει στην ολοκλήρωση της παραγγελίας.
  • Κατά την εγγραφή σας στην ιστοσελίδα μας συγκεντρώνετε 200 πόντους. Ισχύει για νέες εγγραφές και όχι για τις ήδη υπάρχουσες.
  • Ακόμα μπορεί να υπάρξουν ειδικές προσφορές για τις οποίες ένα (1) ευρώ αγορών αντιστοιχεί σε πολλαπλάσιους πόντους κατά περίπτωση.
  • Κατά την εξαργύρωση: Ο μοναδικός κωδικός του κουπονιού εμφανίζεται μέσα στην ειδικά διαμορφούμενη σελίδα (προφίλ λογαριασμού του χρήστη) και ο πελάτης είναι υπεύθυνος για την ασφάλεια του. Σε περίπτωση απώλειας του ή διαρροής του εν λόγω κωδικού, ο Χρήστης θα πρέπει να προβεί στην άμεση ειδοποίηση της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ.Η εταιρία δεν ευθύνεται για την χρήση του μυστικού κωδικού από μη εξουσιοδοτημένο πρόσωπο. Κατά την εξαργύρωση του τυχόν κάθε κουπονιού (εφεξής κουπόνι) αξίας 15€ το μέλος έχει την δυνατότητα να το εξαργυρώσει μόνο στη συνολική αξία αγορών του καλαθιού. Σημειώνεται ότι η αξία του κουπονιού αφορά αξία προϊόντων χωρίς να συνυπολογίζει τυχόν μεταφορικά έξοδα και έξοδα πληρωμής (αντικαταβολή).
    Η τμηματική εξαργύρωση του κουπονιού δεν είναι δυνατή, γίνεται άπαξ, δηλαδή αγοράζετε όσα προϊόντα θέλετε, εφαρμόζετε το κουπόνι και γίνεται αυτόματα εξαργύρωση στην συνολική αξία του κουπονιού! Το κουπόνι αξίας 15€ ΔΕΝ μπορεί να χρησιμοποιηθεί συνδυαστικά με άλλες προωθητικές ενέργειες (εκπτωτικά κουπόνια κλπ). Το κουπόνι είναι συγκεκριμένο, προσωπικό και δεν ανταλλάσσεται, ούτε δύναται να ζητηθεί η αντικατάστασή του με άλλο ή η εξαργύρωση του σε χρήμα ή σε άλλα δώρα. Επίσης χρησιμοποιείται μία φορά στο σύνολό του.
  • Το μέλος για να μπορέσει να εξαργυρώσει τους πόντους θα πρέπει να έχουν φτάσει τους 1.500 (1.500 πόντοι). Η διαδικασία πραγματοποιείται αυτόματα εφόσον κάνετε κλικ στο κουμπί Generate όπου βρίσκεται μέσα στο προφίλ – λογαριασμό. Με την παραπάνω διαδικασία δημιουργείται κουπόνι (αξίας 15€) και μπορείτε άμεσα να το χρησιμοποιήσετε στην παραγγελία σας.
    Το μέλος έχει υποχρέωση να ελέγχει εάν έχουν πιστωθεί οι πόντοι στον λογαριασμό. Σε περίπτωση που δεν έχουν πιστωθεί θα πρέπει να ενημερώσει άμεσα την εταιρία. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ προσπαθεί να παρέχει καθημερινά υπηρεσίες υψηλής ποιότητας. Στο πλαίσιο καλής πίστης, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν ευθύνεται, ούτε φέρει υποχρέωση αποζημίωσης για οποιαδήποτε ζημιά και ηθική βλάβη που προκύψει όπως επίσης δεν δεσμεύεται για τυχόν σφάλματα ή δυσλειτουργία προκύψει στο αυτοματοποιημένο σύστημα της και έχει σαν αποτέλεσμα να μην πιστώσει τους πόντους.
  • Το μέλος δεν μπορεί να επιλέξει τους πόντους που θέλει να εξαργυρώσει, εξαργυρώνονται ανά 1.500 την φορά. Τυχόν παραπάνω πόντοι μένουν στην καρτέλα του χρήστη, πχ εάν κάποιος χρήστης διαθέτει 2.000 πόντους και προχωρήσει στην εξαργύρωση θα του μείνουν οι 500 πόντοι). Οι πόντοι όπου εξαργυρώνονται αφαιρούνται αυτόματα από τον λογαριασμό του χρήστη.
  • Σε περίπτωση που έχουν πιστωθεί πόντοι αγοράς και στην συνέχεια προκύψει μερική ή ολική ακύρωσης της συναλλαγής που πραγματοποίησε το μέλος, τότε οι πόντοι, οι οποίοι αφορούν την ακυρωμένη συναλλαγή, θα αφαιρούνται αυτόματα από τον λογαριασμό του.
  • Σε περίπτωση που έχει παραχθεί το κουπόνι και στην συνέχεια προκύψει μερική ή ολική επιστροφή των προϊόντων τότε η εταιρία δύναται να ακυρώσει το κουπόνι και να επαναφέρει τους αρχικούς πόντους που είχε ο χρήστης πριν την αγορά.
  • Οι πόντοι δεν έχουν ημερομηνία λήξης. 
  • Τo κάθε κουπόνι αξίας 15€ μπορεί να χρησιμοποιηθεί μέσα σε διάστημα έξι (6) μηνών από την ημερομηνία δημιουργίας του. Μετά το πέρας των 6 μηνών το κουπόνι παύει να ισχύει χωρίς να υπάρξει οποιαδήποτε αντίστοιχη ενημέρωση από την πλευρά της εταιρίας προς τον πελάτη.
  • Στην τηλεφωνική παραγγελία η συλλογή πόντων καθώς και η εξαργύρωση πόντων, δεν ισχύουν.
  • Σε περίπτωση που γίνει εξαργύρωση του κουπονιού σε μία συναλλαγή και ακολουθήσει επιστροφή προϊόντων, οι αξία του κουπονιού δεν επιστρέφεται.
  • Η διαδικασία πίστωσης πόντων εφαρμόζεται αυτόματα 20 ημέρες έπειτα από την ημερομηνία έναρξης της αποστολής του προϊόντος προς πελάτη.
  • Η χρήση του κουπονιού αξίας 15€ από το πρόγραμμα πιστότητας δεν μπορεί να συνδυαστεί με τυχόν άλλες προωθητικές ενέργειες (εκπτωτικά κουπόνια κλπ).
  • Το πρόγραμμα πιστότητας θα ξεκινήσει να ισχύει για όλα τα μέλη από τις 2/9/2020 και έπειτα.

 

4. Λοιπά προνόμια

  • Τα μέλη του προγράμματος πιστότητας αποκτούν διάφορα προνόμια: εκπτώσεις, πόντοι, ειδικές προσφορές κ.ά. Τα εκάστοτε προνόμια η εταιρία μας δικαιούται κατά την απόλυτη κρίση της να τροποποιεί καθ' οιονδήποτε τρόπο, προσθέτοντας νέα ή καταργώντας υφιστάμενα. Τα μέλη ενημερώνονται για τα προνόμια που ισχύουν για κάθε περίοδο μέσω του www.homemarkt.gr ή μέσων κοινωνικής δικτύωσης ή μέσω ηλεκτρονικής επικοινωνίας (e-mail), ή/και γραπτού κειμένου(SMS/Viber).
  • Τα προνόμια ισχύουν και εφαρμόζονται από τη στιγμή δημιουργίας του λογαριασμού μέλους και δεν συνυπολογίζονται αγορές που έγιναν πριν την ημερομηνία απόκτησης της ιδιότητας του μέλους.

 

5. Λήξη – καταγγελία

  • Η εταιρία έχει το δικαίωμα να καταργήσει οποτεδήποτε το πρόγραμμα πιστότητας κατόπιν προηγούμενης ειδοποίησης των μελών αυτού με κάθε πρόσφορο μέσο.
  • Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιήσει οποιονδήποτε από τους παρόντες όρους χωρίς προηγούμενη ενημέρωση του Μέλους και χωρίς να απαιτείται η συγκατάθεσή του με σχετική ανακοίνωσή μέσω της ιστοσελίδας www.homemarkt.gr, κατά την απόλυτη αυτής κρίση, για οποιοδήποτε λόγο ή αν αυτό επιβληθεί με απόφαση Διοικητικής ή Δημόσιας Αρχής. Τα Μέλη του προγράμματος θα πρέπει να επισκέπτονται σε τακτά χρονικά διαστήματα την ιστοσελίδα www.homemarkt.gr για να ενημερώνονται για τυχόν τροποποιήσεις, καθώς και για την τελευταία ισχύουσα έκδοση των άνω όρων. Οποιαδήποτε τροποποίηση καταργεί κάθε προηγούμενη έκδοση όρων.
  • Σε κάθε εκ των ανωτέρω περιπτώσεων το μέλος ουδεμία αξίωση διατηρεί κατά της ΑΦΟΙ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΙ ΚΑΙ ΣΙΑ Ο.Ε εφόσον ήδη με το παρόν αναγνωρίζει ότι πρόκειται για πρόγραμμα προνομίων που παρέχεται από ελευθεριότητα της τελευταίας.
  • Επίσης δύναται να προβαίνει σε ακύρωση ή απαγόρευση χρήσης λογαριασμού μέλους κατά την απόλυτη διακριτική της ευχέρεια σε περίπτωση παράβασης των παρόντων όρων όπως επίσης στην περίπτωση που υπάρχουν ενδείξεις καταστρατήγησης του προγράμματος πιστότητας από μέλος με σκοπό αποκόμισης μεγαλύτερου κέρδους έναντι των λοιπών μελών. Στην περίπτωση αυτή, όλοι οι πόντοι διαγράφονται και όλα τα προνόμια αφαιρούνται.

 

6. Επικοινωνία

  • Στο πλαίσιο και για τους σκοπούς λειτουργίας του προγράμματος πιστότητας, η εταιρία δύναται να επικοινωνεί με τα μέλη μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) ή/ και γραπτού κειμένου (SMS/Viber) ή και τηλεφωνικός. Ειδικότερα, στο πλαίσιο της συναλλακτικής της σχέσης με τα μέλη του προγράμματος πιστότητας, η ΑΦΟΙ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΙ ΚΑΙ ΣΙΑ Ο.Ε δύναται μέσω των προαναφερθέντων μέσων επικοινωνίας να ενημερώνει τα μέλη για προϊόντα ή/και υπηρεσίες ή/και διαγωνισμούς ή/και εκδηλώσεις ή/και άλλες προωθητικές/εμπορικές ενέργειες προς εξυπηρέτηση παρόμοιων σκοπών. Κάθε μέλος έχει οποτεδήποτε τη δυνατότητα να αντιταχθεί σε αυτή την επικοινωνία, είτε συνολικά είτε ως προς ορισμένο επιμέρους μέσο επικοινωνίας (δείτε σχετικά τη Δήλωση Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων εδώ.

 

7. Προσωπικά Δεδομένα

  • Η ΑΦΟΙ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΙ ΚΑΙ ΣΙΑ Ο.Ε ενεργεί ως υπεύθυνος επεξεργασίας για τα προσωπικά δεδομένα των μελών που συλλέγει και επεξεργάζεται στο πλαίσιο και για τους σκοπούς του προγράμματος πιστότητας. Για περισσότερες πληροφορίες για το πώς η εταιρία μας επεξεργάζεται τα προσωπικά δεδομένα των μελών καθώς και για τα δικαιώματα αυτών, παρακαλούμε διαβάστε η Δήλωση Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων που είναι διαθέσιμη εδώ.

 

8. Δικαιοδοσία

  • Οποιαδήποτε διαφορά τυχόν ανακύψει σχετικά με το πρόγραμμα πιστότητας αρμόδια για την επίλυσή της είναι τα καθ' ύλην αρμόδια Δικαστήρια της Κατερίνης. Οι παρόντες όροι έχουν καταχωρηθεί στο site της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «www.homemarkt.gr». Για πληροφορίες ο ενδιαφερόμενος μπορεί να επικοινωνεί με το τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης πελατών 2351 235 222.