Συχνές Ερωτήσεις
-
Στο www.homemarkt.gr μπορώ να βρω όλα τα προϊόντα;
Στο website μας μπορείτε να βρείτε όλη την γκάμα προϊόντων, η οποία εμπλουτίζεται συνεχώς.
-
Οι τιμές περιλαμβάνουν ΦΠΑ;
Ναι. Οι τιμές που αναγράφονται στην ιστοσελίδα μας συμπεριλαμβάνουν το νόμιμο Φ.Π.Α.
-
Διαθεσιμότητα προϊόντων στο www.homemarkt.gr
Διαθεσιμότητα προϊόντων στο www.homemarkt.gr
Διαθέσιμο: Με βάση την τελευταία ενημέρωση του ηλεκτρονικού καταστήματος, το προϊόν είναι διαθέσιμο στην αποθήκη μας.
Περιορισμένη διαθεσιμότητα: Με βάση την τελευταία ενημέρωση του ηλεκτρονικού καταστήματος, απομένουν μόνο λίγα τεμάχια από το προϊόν αυτό (τηρείται σειρά προτεραιότητας)
Αναμένεται - Ημερομηνία Παραλαβής ΗΗ/ΜΜ/ΕΕΕΕ: Με βάση την τελευταία ενημέρωση του ηλεκτρονικού καταστήματος το προϊόν δεν είναι άμεσα διαθέσιμο και το σύστημα σας δείχνει κατά προσέγγιση την πιθανή ημερομηνία παραλαβής του στις αποθήκες μας.
Κατόπιν παραγγελίας: Το προϊόν θα αναζητηθεί σε προμηθευτή της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ και ο Πελάτης θα λάβει ενημέρωση για την διαθεσιμότητα του προϊόντος εντός 7-12 εργάσιμων ημερών από την υποβολή της παραγγελίας του. Σε αυτή την περίπτωση ενδέχεται να ζητηθεί προκαταβολή μέρους του τιμήματος έως και πλήρης εξόφληση αναλόγως της φύσης του αντικειμένου.
Κατόπιν κατασκευής: Με βάση την τελευταία ενημέρωση του ηλεκτρονικού καταστήματος το προϊόν θα ζητηθεί για να κατασκευαστεί και ο Πελάτης θα λάβει ενημέρωση για την διαθεσιμότητα του προϊόντος εντός 7-12 εργάσιμων ημερών από την υποβολή της παραγγελίας του. Σε αυτή την περίπτωση ενδέχεται να ζητηθεί προκαταβολή μέρους του τιμήματος έως και πλήρης εξόφληση αναλόγως της φύσης του αντικειμένου. Ο χρόνος κατασκευής και παραλαβής του προϊόντος από την εταιρία μας κυμαίνεται στις 15-30 εργάσιμες ημέρες. Αφού ολοκληρωθεί αυτή η διαδικασία ο χρόνος παράδοσης του προϊόντος είναι ο ίδιος με την κανονική διαδικασία αποστολής.
Εξαντλήθηκε: Με βάση την τελευταία ενημέρωση το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο.
-
Πως μπορώ να παραγγείλω από το homemarkt.gr;
Επιλέγοντας το προϊόν που θέλετε, από οποιαδήποτε σελίδα μπορείτε να το βάλετε απευθείας στο καλάθι αγορών σας, επιλέγοντας το εικονίδιο του καλαθιού. Στην συνέχεια πατώντας “Ολοκλήρωση” στο καλάθι αγορών σας ακολουθήστε τα απλά βήματα ολοκλήρωσης της παραγγελίας σας.
Τέλος, αφού έχετε καταχωρήσει την παραγγελία σας θα σας σταλεί αυτομάτως e-mail επιβεβαίωσης της παραγγελίας σας με όλα τα απαραίτητα στοιχεία για την παραγγελία σας. Αυτό σημαίνει πως η παραγγελία σας έχει καταχωρηθεί με επιτυχία στα συστήματα της HomeMarkt. Οποιαδήποτε στιγμή θελήσετε μπορείτε να δείτε ακόμα το στάδιο που βρίσκεται η παραγγελία σας πραγματοποιώντας είσοδο στον λογαριασμό σας και επιλέγοντας "παρακολούθηση παραγγελίας" στο πάνω μέρος της σελίδας!
Εναλλακτικά μπορείτε να δώσετε την παραγγελία σας τηλεφωνικά καλώντας στο 23512-35222
Δευτέρα-Παρασκευή 09:00 π.μ με 20:00 μ.μ
Σάββατο: 09.00 π.μ με 15.00 μ.μ
i) Οι παραγγελίες που παραλαμβάνονται σε ημέρες αργίας εξυπηρετούνται την αμέσως επόμενη εργάσιμη. -
Τι είναι η wish list;
H "Wish List" διαφέρει από το ηλεκτρονικό καλάθι αγορών γιατί γεμίζει όχι με αυτά που χρειάζεστε, αλλά με όσα... ποθείτε! Χρησιμοποιώντας τη wish list, βάζετε σε μια σειρά όλα όσα απλώς ποθείτε και σας αρέσουν από τα προϊόντα μας, ανεξαρτήτως του πότε σκοπεύετε και αν, να προχωρήσετε σε μια μελλοντική αγορά.
H "Wish List" γεμίζει λοιπόν με ό,τι λαχταράει η καρδιά σας και τραβάει η όρεξη σας. Σας βοηθάει παράλληλα να οργανώσετε και να ιεραρχήσετε καλύτερα σημερινές επιθυμίες, που μπορούν να γίνουν αυριανές ανάγκες και προτεραιότητες!
Από τη wish list μπορετέ εύκολα να μεταφέρετε τα προϊόντα που επιθυμείτε στο καλάθι σας με 1-click.
Μπορείτε να διαγράψετε ένα προϊόν από τη Wish List (πατώντας αφαίρεση) ή να μεταφέρετε ένα προϊόν στο καλάθι σας πατώντας το καλάθι που αντιστοιχεί στο προϊόν.
H wish list ενεργοποιείται αυτόματα με τη δημιουργία λογαριασμού μέλους στο www.homemarkt.gr -
Μηχανή αναζήτησης
Στην περίπτωση που ψάχνετε κάποιο συγκεκριμένο προϊόν, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το πεδίο «αναζήτηση» πάνω δεξιά.
Συμπληρώστε το όνομα του προϊόντος κατά προτίμηση με κεφαλαία γράμματα και πατήστε το φακό.
Για καλύτερα αποτελέσματα μη χρησιμοποιείτε τόνους, διαλυτικά και κόμματα. Επιπλέον κατά την πληκτρολόγηση, με την λειτουργία AutoComplete, προβλέπει το προϊόν της αναζήτησής σας και εμφανίζει προτάσεις προϊόντων.
Αν αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά τη διάρκεια της πλοήγησης σας στο www.homemarkt.gr, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας. -
Μπορώ να παίρνω ενημερώσεις για το ηλεκτρονικό σας κατάστημα, τα προϊόντα και τις προσφορές σας;
Μπορείτε να εγγραφείτε στην αποστολή των ενημερωτικών μας newsletters και να λαμβάνετε όλη την ενημέρωση σχετικά με νέα προϊόντα, αποκλειστικές προσφορές και τις δυνατότητες του ηλεκτρονικού μας καταστήματος. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να συμπληρώσετε το email σας στην ένδειξη «newsletter» που θα βρείτε στο κάτω μέρος της σελίδας. Αυτό είναι όλο! Μετά από αυτά θα λαμβάνετε κανονικά τα newsletters μας στο e-mail σας.
-
Τι είναι το καλάθι αγορών;
Είναι ότι ακριβώς είναι το καλάθι και στα κανονικά καταστήματα. Μπορείτε με το κουμπί «Προσθήκη στο καλάθι» να τοποθετείτε εκεί όποιο προϊόν σας ενδιαφέρει να αγοράσετε, αλλά και να το αφαιρείτε με το κουμπί Διαγραφή. Το ότι έχετε τοποθετήσει ένα προϊόν στο καλάθι δεν σημαίνει ότι το έχετε ψωνίσει. Ακολουθεί μια μικρή διαδικασία μέχρι να γίνει δικό σας. Έχετε τη δυνατότητα να δείτε τι έχετε επιλέξει και πόσο κοστίζει το καθένα ξεχωριστά και όλα μαζί.
Στο ηλεκτρονικό καλάθι αγορών συλλέγετε όλα τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν να αγοράσετε. Μέχρι να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας, μπορείτε να βάλετε ή να βγάλετε προϊόντα.Η διαφορά του με το κανονικό καλάθι είναι ότι στο ηλεκτρονικό μπορείτε να τοποθετήσετε προϊόντα που σκοπεύετε να αγοράσετε στο μέλλον. Για να χρησιμοποιήσετε το καλάθι του www.homemarkt.gr δε χρειάζεται να είσαστε μέλος. Ωστόσο, μπορείτε να γίνετε μέλος και να δείτε το καλάθι σας από οποιοδήποτε υπολογιστή, (γίνεται μέλος, κάντε login στο www.homemarkt.gr και προσθέστε προϊόντα στο καλάθι σας. Αυτόματα το καλάθι σώζεται στο λογαριασμό σας, οπότε από οποιοδήποτε υπολογιστή επισκεφτείτε το www.homemarkt.gr και κάνετε login θα μπορείτε να δείτε το καλάθι σας, να προσθέσετε και να αφαιρέσετε προϊόντα και να ολοκληρώσετε τις αγορές σας).
-
Λαμβάνω το newsletter αλλά δεν έχω λογαριασμό χρήστη στο homemarkt.gr
Για την εγγραφή στο newsletter δεν είναι απαραίτητη η ύπαρξη λογαριασμού.
-
Εγγραφή μέλους
Σε όλες τις σελίδες του www.homemarkt.gr πάνω δεξιά υπάρχει το κουμπί Σύνδεση / Εγγραφή . Πατήστε το και γίνετε μέλος Συμπληρώστε στη φόρμα εγγραφής νέου μέλους τα στοιχειά που σας ζητάει και εξακολουθήστε τις οδηγίες. Η διαδικασία εγγραφής έχει ήδη ολοκληρωθεί!
Προσοχή: Το email που θα δηλώσετε πρέπει να υπάρχει διότι όλη η επικοινωνία μας, θα γίνεται μέσω του email που έχετε δηλώσει κατά την εγγραφή σας. -
Τι είναι ο λογαριασμός μου;
Ακολουθήστε τη διαδικασία εγγραφής νέου μέλους και αυτόματα έχετε τον προσωπικό σας λογαριασμό στο www.homemarkt.gr
Μέσα από τις σελίδες του λογαριασμούς σας θα μπορείτε- να δείτε τις προηγούμενες παραγγελίες σας,
- να επισκεφτείτε το καλάθι αγορών σας και τη wish list σας,
- να αλλάξετε τα στοιχεία εγγραφής σας,
- να ανανεώσετε τον κωδικό πρόσβασης (password) στο χώρο μελών
-
Ξέχασα το password
Υπενθύμιση Password
Σε περίπτωση που δε θυμάστε τον κωδικό πρόσβασης (password) στο χώρο μελών του www.homemarkt.gr, αποφύγετε να κάνετε νέα εγγραφή, πατήστε στο κουμπί Σύνδεση / Εγγραφή (επάνω δεξιά) και έπειτα στο link ΄΄ξεχάσατε τον κωδικό σας΄΄ πληκτρολογήστε στο πεδίο το email που δηλώσατε κατά την εγγραφή σας, πατήστε συνέχεια και ακολουθήστε τη διαδικασία αλλαγής του password στο email σας θα έρθει ένα προσωρινό password (ισχύει για 24 ώρες).
Κάντε login με αυτό το password και αμέσως αλλάξτε το με κάποιο της αρεσκείας σας.
Κάθε κωδικός πρόσβασης είναι κρυπτογραφημένος
Το password που δηλώνετε κατά την εγγραφή είναι κρυπτογραφημένο και δεν υπάρχει δυνατότητα ανάκτησης του για αυτό το λόγο μόνο μέσω της φόρμας ανάκτησης μπορείτε να έχετε ξανά πρόσβαση στο χώρο μελών.
Γιατί είναι σημαντικό να ανακτήσω το password μου
Διότι όλες οι συναλλαγές σας με το www.homemarkt.gr συνδέονται με τον συγκεκριμένο λογαριασμό μέλους που έχετε δημιουργήσει.
Γιατί να μην ξανακάνω νέα εγγραφή
Πέραν από τον παραπάνω λόγο, διότι δε θα μπορείτε να έχετε πλέον πρόσβαση στις παλαιότερες παραγγελίες σας, στα στοιχεία του λογαριασμού σας, αλλά και στις μελλοντικές υπηρεσίες που θα προσφέρουμε στα υπάρχοντα μέλη του www.homemarkt.gr
Πόσο χρόνο θα μου πάρει;
Αν θυμάστε το email εγγραφής σας, η διαδικασία ανάκτησης νέου password είναι άμεση. Αν δε θυμάστε το email εγγραφής σας προτείνουμε να δοκιμάσετε στη φόρμα ανάκτησης, τους email λογαριασμούς που χρησιμοποιείτε συνήθως. -
Πως μπορώ να διαγράφω από το newsletter;
Μπορείτε να επιλέξετε να μη λαμβάνετε επικοινωνίες marketing της Εταιρείας τροποποιώντας τις επιλογές σας στον λογαριασμό χρήστη (my profile) των Δικτυακών μας Τόπων. Μπορείτε επίσης να επιλέξτε να μη λαμβάνετε επικοινωνίες newsletter marketing πατώντας το link διαγραφή ή ακολουθώντας τις οδηγίες που περιλαμβάνονται στο μήνυμα. Εναλλακτικά μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας χρησιμοποιώντας τα στοιχεία επικοινωνίας μας.
Δεν υπάρχει δυνατότητα απεγγραφής από ορισμένα ενημερωτικά μηνύματα που είναι απαραίτητα για την εκτέλεση συμβάσεων και τη λειτουργία του ιστότοπού μας, συμπεριλαμβανομένων των μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου & μηνυμάτων sms που αφορούν υπηρεσίες (π.χ. επιβεβαιώσεις εγγραφής, πληροφορίες σχετικά με την εξυπηρέτηση πελατών) ή των πληροφοριών που αφορούν τις αγορές (π.χ. επιβεβαιώσεις παραγγελιών, εξέλιξη παραγγελιών, συμβατικά έγγραφα, επεξεργασία πληρωμής). Θα λαμβάνετε τις ειδοποιήσεις αυτές στα στοιχεία επικοινωνίας που παρέχετε.
Αυτά τα e-mail και sms σας καλούμε να φροντίζετε να μπορούν να φτάσουν σε εσάς και να τα διατηρείτε καθ' όλη την διάρκεια της συναλλαγής μας. Είναι υποχρέωση σας, σε περίπτωση που δεν λαμβάνετε τα σχετικά e-mail και sms σύμφωνα με τους γενικούς όρους που διέπουν τις συναλλαγές μας, να μας ενημερώνετε χωρίς καθυστέρηση. Οι διαχειριστές της εταιρείας καταβάλλουν κάθε δυνατή προσπάθεια για την εύρυθμη λειτουργία των ενημερωτικών δελτίων, ωστόσο είναι πάντοτε πιθανό να εμφανιστούν προβλήματα τεχνικής ή οργανωτικής φύσεως. Για οποιοδήποτε ζήτημα προκύψει καθώς και για κάθε σχετική πληροφορία σχετικά με τη λειτουργία των ενημερωτικών δελτίων, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο [email protected]. -
Δε μπορώ να αλλάξω το email μου
Μπορείτε να αλλάξετε το email σας μέσα από τις σελίδες του λογαριασμού σας, ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα:
- Θα χρειαστεί να ξανακάνετε login και
- Δεν θα πρέπει να υπάρχει μέλος με αυτό το email ή να έχει ξαναχρησιμοποιηθεί το email αυτό στο homemarkt.gr.
-
Τρόποι Τιμολόγησης μέσο του ηλεκτρονικού μας καταστήματος
- Απόδειξη λιανικής
- Τιμολόγιο αν είστε ελεύθερος επαγγελματίας ή εταιρία. -
Τρόποι Πληρωμής
Για την εξυπηρέτησή σας μπορείτε να επιλέξετε την πληρωμή των αγορών σας με:
1. Πληρωμή μέσω τραπεζικού λογαριασμού:
Προεξοφλήστε την παραγγελία σας σε ένα από τους ακόλουθους λογαριασμούς των Τραπεζών που συνεργαζόμαστε:
ΤΡΑΠΕΖΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΙΒΑΝ ΕΘΝΙΚΗ 373-440434-37 GR 82 0110 3730 0000 3734 4043 437 ΠΕΙΡΑΙΩΣ
5254-000995-711 GR 23 0172 2540 0052 5400 0995 711 EUROBANK 0026.0210.16.0200937945 GR 45 0260 2100 0001 6020 0937 945 ALPHA BANK 816002330001122 GR 84 0140 8160 8160 0233 0001 122
Δικαιούχος λογαριασμού: ΑΦΟΙ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΙ ΚΑΙ ΣΙΑ ΟΕ.
και στείλτε μας το αντίγραφο της τραπεζικής εντολής πληρωμής με fax στο 2351 235 226.
Με την λήψη του αντίγραφου της τραπεζικής εντολής πληρωμής, σας αποστέλλουμε την παραγγελία σας.
Αν χρησιμοποιείτε web banking μπορείτε να κάνετε την κατάθεση του ποσού και να μας στείλετε με email στο [email protected] την απόδειξη της κατάθεσης. Για ολες τις εντολές πληρωμής προς άλλη τράπεζα (διαφορετική τράπεζα από αυτήν που μας κάνετε εσείς κατάθεση), σε Ευρώ ή σε Συνάλλαγμα τα έξοδα επιβαρύνουν τον Πελάτη.
2. Αντικαταβολή:
Τα προϊόντα έρχονται μέσω της courier και εσείς πληρώνετε το αντίτιμο την στιγμή της παραλαβής συν 3 ευρώ (αξία αντικαταβολής)
Να γνωρίζετε ότι: εάν επιλέξτε σαν μέθοδο πληρωμής την αντικαταβολή η παράδοση γίνετε αποκλειστικά με courier και όχι με μεταφορική εταιρία. Με Courier έρχονται τα προϊόντα που έχουν περιορισμένο βάρος και όγκο.
3. Χρήση πιστωτικής - χρεωστικής κάρτας:
Στην περίπτωση αυτή πληρώνετε με την πιστωτική - χρεωστική σας κάρτα.
* Άτοκες δόσεις μόνο με πιστωτική:Για αγορές από :
101€ έως και 300€ έως και 12 δόσεις
301€ έως και 600€ έως και 24 δόσεις
601€ και άνω έως και 36 δόσεις
*Το πλάνο δόσεων αφορά για αγορές μέσο του ηλεκτρονικού μας καταστήματος και αποκλειστικά με χρήση πιστωτικής κάρτας. Οι δόσεις αφορούν συνολική αξία καλαθιού, συμπεριλαμβανομένου και τυχόν χρεώσεων μεταφοράς κλπ
Η χρέωση της κάρτας γίνεται ταυτόχρονα με την τοποθέτηση της παραγγελίας στο ηλεκτρονικό κατάστημα.
4. Υπηρεσία IRIS online payments
Με την υπηρεσία IRIS online payments μπορείτε, εύκολα και γρήγορα, να εξοφλήσετε την παραγγελία σας με απευθείας χρέωση του λογαριασμού σας μέσω e-banking (εφόσον η τράπεζα σας συνεργάζεται με την υπηρεσία IRIS online payments).
Να γνωρίζετε ότι:
Σύμφωνα με τις ισχύουσες φορολογικές διατάξεις, παραστατικά αξίας άνω των 500€ (με ΦΠΑ) προς ιδιώτες (Απόδειξη Λιανικής) και παραστατικά αξίας άνω των 500€(προ ΦΠΑ) προς επαγγελματίες/επιχειρήσεις (Τιμολόγιο Πώλησης) θα πρέπει να εξοφλούνται ΜΟΝΟ με τους παρακάτω τρόπους:- Κατάθεση/ έμβασμα σε τραπεζικό λογαριασμό
- Χρέωση σε πιστωτική ή χρεωστική κάρτα
Αγορά με Δόσεις:
Μπορείτε να αγοράσετε προϊόντα με δόσεις μέσω της πιστωτικής σας κάρτας (έως 36 δόσεις)
Να γνωρίζεται ότι για τους παρακάτω τρόπους πληρωμής ισχύουν τα:
- Αντικαταβολή: Η παραγγελία εξοφλείται κατά την παραλαβή των προϊόντων. Η υπηρεσία της αντικαταβολής χρεώνεται 3€.
- Κατάθεση: Αν δεν λάβουμε την πληρωμή σας μέσα σε 7 εργάσιμες μέρες από την ημερομηνία που καταχωρήσατε την παραγγελία σας θα προχωρήσουμε σε ακύρωση και θα σας ενημερώσουμε με email. Τα προϊόντα της παραγγελία σας δεν δεσμεύονται πάρα μόνο όταν γίνει η εξόφληση τους.
-
Τρόποι και έξοδα αποστολής
Οι παρακάτω τρόποι αποστολής αφορούν περιοχές εντός Ελλάδος.
- Παράδοση στον τόπο που ορίζει ο Πελάτης: Στην περίπτωση που το προϊόν αποστέλλεται στον τόπο που έχει επιλέξει ο Πελάτης, το προϊόν παραδίδεται σε εξωτερικό συνεργάτη - μεταφορέα και ο Πελάτης ενημερώνεται ηλεκτρονικά, ότι το προϊόν είναι έτοιμο προς αποστολή. Τα έξοδα αποστολής υπολογίζονται βάσει της παραγγελίας του Πελάτη. Τυχόν λανθασμένη καταχώριση εκ μέρους του Πελάτη και ως εκ τούτου λανθασμένος υπολογισμός εξόδων αποστολής δεν βαρύνει την ΕΤΑΙΡΕΙΑ, αλλά τον Πελάτη. Δεδομένου ότι μετά από την παραλαβή των προϊόντων, ο κίνδυνος μεταβαίνει στον Πελάτη, ο τελευταίος οφείλει να ελέγχει κατά την παραλαβή τα προϊόντα που παραλαμβάνει, καθώς με την υπογραφή του κατά την παραλαβή επιβεβαιώνει, ότι παρέλαβε ορθώς τα προϊόντα της παραγγελίας του. Εφόσον ο Πελάτης δεν παραλάβει το προϊόν μετά από τη λήψη της ειδοποίησης προς αποστολή και παρά τη σχετική ειδοποίηση από τον μεταφορέα, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ επιφυλάσσεται του δικαιώματος να υπαναχωρήσει από την πώληση.
- Παραλαβή από τις κεντρικές αποθήκες: Στο πρώτο στάδιο ολοκλήρωση της παραγγελίας επιλέξτε στον τρόπο παραλαβής το «Στις αποθήκες μας». Για να παραλάβατε την παραγγελία σας από τις κεντρικές μας αποθήκες η παραγγελία σας θα πρέπει να έχει εξοφληθεί πλήρως εκ των προτέρων για την δέσμευση των προϊόντων και όχι κατά την παραλαβή της. Θα ενημερωθείτε μέσω SMS σχετικά με το πότε θα είναι η παραγγελίας σας έτοιμη προς παραλαβή. Δεδομένου ότι μετά από την παραλαβή των προϊόντων, ο κίνδυνος μεταβαίνει στον Πελάτη, ο τελευταίος οφείλει να ελέγχει κατά την παραλαβή τα προϊόντα που παραλαμβάνει, καθώς με την υπογραφή του κατά την παραλαβή επιβεβαιώνει, ότι παρέλαβε ορθώς τα προϊόντα της παραγγελίας του. Παραλαβές εμπορευμάτων από τις αποθήκες μας γίνονται καθημερινά από τις 9:30π.μ έως 4:30μ.μ & το Σάββατο 9:30π.μ έως 2:30μ.μ.
- Παράδοση σε μεταφορική της επιλογή σας: Στην περίπτωση αυτή, η εταιρία μας αναλαμβάνει τη μεταφορά μέχρι το πρακτορείο της επιλογή σας και σας χρεώνει μόνο το αντίστοιχο ποσό. Το κόστος μεταφοράς από το πρακτορείο στο χώρο σας συμφωνείται και πληρώνεται από εσάς κατ’ ευθείαν στο πρακτορείο της επιλογή σας και η ευθύνη μεταφοράς των προϊόντων βαραίνει αποκλειστικά εσάς.
- Παραλαβή από το πρακτορείο: Στην περίπτωση αυτή, η εταιρία μας αναλαμβάνει τη μεταφορά μέχρι το πρακτορείο και σας χρεώνει το αντίστοιχο ποσό. Δεδομένου ότι μετά από την παραλαβή των προϊόντων, ο κίνδυνος μεταβαίνει στον Πελάτη, ο τελευταίος οφείλει να ελέγχει κατά την παραλαβή τα προϊόντα που παραλαμβάνει, καθώς με την υπογραφή του κατά την παραλαβή επιβεβαιώνει, ότι παρέλαβε ορθώς τα προϊόντα της παραγγελίας του. Εφόσον ο Πελάτης δεν παραλάβει το προϊόν μετά από τη λήψη της ειδοποίησης προς αποστολή και παρά τη σχετική ειδοποίηση από τον μεταφορέα, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ επιφυλάσσεται του δικαιώματος να υπαναχωρήσει από την πώληση.
Χρόνοι αποστολής Ο χρόνος που απαιτείται για την έναρξη της αποστολής της παραγγελία σας είναι 48 ώρες (2 εργάσιμες ημέρες) εφόσον είναι ετοιμοπαράδοτα τα προϊόντα. Τα προϊόντα μικρού όγκου (π.χ. ηλεκτρικά είδη, οικιακά είδη, διακοσμητικά, πίνακες κλπ.) τα οποία είναι ετοιμοπαράδοτα αποστέλλονται την αμέσως επόμενη ημέρα με courier και τα παραλαμβάνετε σε 1-5 εργάσιμες ημέρες. Τα υπέρβαρα ή ογκώδη προϊόντα, όπως (πχ. έπιπλα, στρώματα ύπνου, ομπρέλες βαρέου τύπου κλπ.), τα οποία είναι ετοιμοπαράδοτα, αποστέλλονται με πρακτορεία μεταφορών στο χώρο σας και τα παραλαμβάνετε σε 4 έως 7 εργάσιμες ημέρες και σε ώρες που ορίζει η εκάστοτε μεταφορική, ενδεικτικά για Αθήνα 10:00π.μ έως 16:00μ.μ.
Σας ενημερώνουμε ότι η εταιρία μας στις απομακρυσμένες περιοχές στέλνει μόνο με την ΕΛΤΑ courier.
Courier: Με Courier έρχονται τα προϊόντα που έχουν περιορισμένο βάρος και όγκο (ελάχιστα μεταφορικά 2,5 ευρώ). Η εταιρία courier αναλαμβάνει την αποστολή στις απομακρυσμένες περιοχές χωρίς επιπλέον χρέωση, ωστόσο παραδίδει τα προϊόντα στο ταχυδρομείο της περιοχής και όχι στο τόπο παράδοσης.
Για ιδιαίτερα βαριά ή ογκώδη προϊόντα, η εταιρία στέλνει τα προϊόντα μέσο μεταφορικής.
Για αγορές εκτός Ελλάδος: είναι απαραίτητο να υπάρξει συνεννόηση (σε ότι αφορά την χρέωση και τους τρόπους αποστολής) με την εταιρία ΑΦΟΙ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΙ & ΣΙΑ Ο.Ε
Να γνωρίζεται ακόμα ότι οι μεταφορικές εταιρείες, στους παρακάτω νομούς, Γρεβενών, Ημαθίας, Καστοριάς, Κιλκίς, Λασιθίου, Μαγνησίας, Πέλλας, Σερρών, Τρικάλων και Χαλκιδικής δεν διαθέτουν πρακτορεία μεταφορών για Παραλαβή από το πρακτορείο. Αντί αυτού η εκάστοτε μεταφορική επικοινωνεί με τον πελάτη και δίνουν ένα σημείο ώστε να γίνει η παράδοση των προϊόντων.
Ανωτέρα βία: Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν ευθύνεται για καθυστερήσεις στην εκτέλεση της παραγγελίας (συμπεριλαμβανομένης της παράδοσης) που οφείλονται σε περιπτώσεις που δεν μπορούν να αποδοθούν σε υπαιτιότητα της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ή οφείλονται σε ανωτέρα βία και ως εκ τούτου η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δικαιούται παράταση του χρόνου για την εκτέλεση. Ενδεικτικά παραδείγματα μπορεί να είναι απεργίες, τρομοκρατικές ενέργειες, πόλεμος, προβλήματα των προμηθευτών / μεταφοράς / παραγωγής, διακυμάνσεις των συναλλαγματικών ισοτιμιών, κυβερνητικές ή νομοθετικές πράξεις και φυσικές καταστροφές. Εάν τέτοια περιστατικά διαρκέσουν πλέον των δυο (2) μηνών, η σύμβαση πώλησης μπορεί να καταγγελθεί από οποιονδήποτε συμβαλλόμενο χωρίς αποζημίωση. Εάν ο Πελάτης κρίνει ότι δεν έχει πλέον συμφέρον από την εκτέλεση της παραγγελίας, δικαιούται να καταγγείλει τη σύμβαση πώλησης και η ΕΤΑΙΡΕΙΑ υποχρεούται να του επιστρέψει το τίμημα καθώς και κάθε άλλο ποσό που είχε πληρωθεί στο πλαίσιο της σύμβασης πώλησης. -
Πώς μπορώ να ακυρώσω μια παραγγελία;
Ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει στις κάτωθι περιπτώσεις: Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελιάς μπορείτε να κάνετε πίσω «back» και να αφαιρέσετε τις ποσότητες των προϊόντων από το καλάθι σας πατώντας στο κουμπί «αφαίρεση. Ακύρωση μιας παραγγελίας μπορεί να γίνει σε διάστημα 24 ωρών από την λήψη της και μόνο εφόσον δεν έχει προηγουμένως αποσταλεί το προϊόν.
Για οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με τα παρακάτω θέματα:- - Έχει αποσταλεί η παραγγελία μου;
- - Σε ποιό στάδιο βρίσκεται η παραγγελία μου;
- - Πότε θα παραλάβω κάποιο προϊόν της παραγγελίας μου που ακόμη δε μου έχει σταλεί;
- - Η παραγγελία μου δεν έφθασε ποτέ;
- - Ένα προϊόν λείπει από την παραγγελία μου.
- - Λείπουν συγκεκριμένα τεμάχια από ένα προϊόν.
- - Θα πάρω απόδειξη όταν παραγγείλω online;
Παρακαλώ καλέστε μας στο 23512-35222 ή επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας αναφέροντας τον Αριθμό Παραγγελίας και ένα τηλέφωνο επικοινωνίας.
-
Μπορώ να επιστρέψω κάποιο ελαττωματικό προϊόν;
Δικαίωμα υπαναχώρησης από τις εξ αποστάσεως συμβάσεις βάσει του Ν. 2251/1994 (όπως τροποποιήθηκε από την Κ.Υ.Α. Ζ1-891/2013) - Επιστροφή προϊόντων
Ο Πελάτης μπορεί να επιστρέψει εύκολα τα προϊόντα που έχει αγοράσει από το ηλεκτρονικό κατάστημα επειδή απλά άλλαξε γνώμη, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή τους. Ο Πελάτης μπορεί να παραδώσει τα προϊόντα απευθείας στην κεντρική αποθήκη της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ή να τα αποστείλει με δικά του έξοδα στην κεντρική αποθήκη της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ. Σε οποιαδήποτε περίπτωση για online παραγγελίες ο Πελάτης είναι υποχρεωμένος πριν από την επιστροφή των προϊόντων να επικοινωνεί με το τμήμα Εξυπηρέτησης πελατών της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ, είτε μέσω τηλεφώνου (τηλ:23512 35222), είτε μέσω αποστολής ηλεκτρονικού μηνύματος (e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση:[email protected]). Ειδικότερα, ο Πελάτης έχει το ανωτέρω δικαίωμα να επιστρέψει προϊόν που έχει αγοράσει από το ηλεκτρονικό κατάστημα χωρίς να αναφέρει τους λόγους, υπό τους παρακάτω όρους και προϋποθέσεις:- Εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση ή την παραλαβή του (όταν ο Πελάτης έχει επιλέξει «παραλαβή από το κατάστημα») και σε περίπτωση πολλών αγαθών παραγγελθέντων από τον Πελάτη με μια παραγγελία και παραδιδόμενων χωριστά από τον χρόνο παραλαβής και του τελευταίου, ο Πελάτης δικαιούται να υπαναχωρήσει από την πώληση (εφεξής «Υπαναχώρηση»).
- Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και ο Πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην άριστη κατάσταση που το παρέλαβε. Ειδικότερα, το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί, να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση («as new»), όπως ακριβώς πριν την πώληση του, στην πλήρη αρχική του συσκευασία (κουτί, νάιλον, αφρολέξ κ.τ.λ.) τα οποία δεν θα πρέπει να έχουν σκισίματα ή φθορές/αλλοιώσεις) και με όλα τα περιεχόμενα τις αρχικής συσκευασίας (έντυπα οδηγιών χρήσεως, χαρακτηριστικών και εγγυήσεων κ.τ.λ.). Επιπλέον, για να γίνει δεκτή επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να επιδεικνύεται το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο) από το πρόσωπο που αρχικά αγόρασε το προϊόν και του οποίου τα στοιχεία αποτυπώνονται στο παραστατικό αγοράς.
- Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον προηγουμένως ο Πελάτης έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η ΕΤΑΙΡΕΙΑ για την αποστολή του προϊόντος σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του.
- Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως με τη συμπλήρωση της σχετικής φόρμας και αποστολή της α) είτε στη ταχυδρομική διεύθυνση της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ («ΑΦΟΙ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΙ ΚΑΙ ΣΙΑ Ο.Ε.» ΚΑΤΕΡΙΝΗ ΠΙΕΡΙΑΣ, οδός 7o ΧΛΜ Παλαιάς Εθνικής Οδού Κατερίνης - Θεσσαλονίκης (Κορινός) , 60062, Κατερίνη) β) είτε στο φαξ 23512 35226, γ) είτε στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected] και η ΕΤΑΙΡΕΙΑ είναι υποχρεωμένη να επιβεβαιώσει εγγράφως την παραλαβή της δήλωσης υπαναχώρησης μόλις την παραλάβει.
- Ο Πελάτης υποχρεούται να επιστρέψει τα προϊόντα εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία κοινοποίησε την υπαναχώρηση στην «ΑΦΟΙ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΙ ΚΑΙ ΣΙΑ Ο.Ε.» ΚΑΤΕΡΙΝΗ ΠΙΕΡΙΑΣ, οδός 7o ΧΛΜ Παλαιάς Εθνικής Οδού Κατερίνης - Θεσσαλονίκης (Κορινός) , 60062, Κατερίνη.
- Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ υποχρεούται να αποδώσει στον Πελάτη το τίμημα που εισέπραξε. Στην περίπτωση χρέωσης του Πελάτη μέσω πιστωτικής κάρτας, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ, εφόσον έχει εισπράξει το τίμημα από την Τράπεζα, θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η Τράπεζα θα προβεί σε κάθε προβλεπόμενη ενέργεια. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ κατόπιν της ενημέρωσης αυτής ουδεμία ευθύνη φέρει για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από τη σύμβαση που έχει καταρτιστεί μεταξύ της εκδότριας τράπεζας και του Πελάτη. Στην περίπτωση που ο Πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα «παραλαβή από τις κεντρικές μας αποθήκες», η επιστροφή των χρημάτων σε αυτόν θα γίνεται τραπεζικά , είτε με την επιστροφή των χρημάτων (ίσου ποσού) σε δηλωθέντα τραπεζικό λογαριασμό, είτε με την πίστωση ίσου ποσού σε πιστωτική ή χρεωστική κάρτα τα στοιχεία της οποίας θα πρέπει να μας γνωστοποιήσει. Για προϊόντα που αγοράσθηκαν με καταναλωτικό δάνειο δεν είναι δυνατή η επιστροφή χρημάτων λόγω της αδυναμίας ακύρωσης του καταναλωτικού δανείου, ο Πελάτης δικαιούται αποκλειστικά να λάβει πιστωτικό σημείωμα ίσης αξίας για αγορά άλλου/ων προϊόντος/ων.
- Η επιστροφή του τιμήματος λόγω υπαναχώρησης στον Πελάτη θα γίνεται το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών από την χρόνο που η ΕΤΑΙΡΕΙΑ έλαβε αποδεδειγμένα γνώση για την υπαναχώρησή του.
- Δεν επιστρέφονται δαπάνες παράδοσης μόνον εάν ο Πελάτης είχε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλον από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει η ΕΤΑΙΡΕΙΑ.
- Ο Πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την ΕΤΑΙΡΕΙΑ, εάν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης, η δε ΕΤΑΙΡΕΙΑ δικαιούται να συμφωνήσει με τον Πελάτη την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό.
- Προϊόν το οποίο είχε πωληθεί με επιπλέον δώρο θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με το επιπλέον δώρο, διαφορετικά η αξία του δώρου θα αφαιρεθεί από το επιστρεφόμενο ποσό.
Εξαιρέσεις από το Δικαίωμα Υπαναχώρησης της άνω παραγράφου
Το δικαίωμα υπαναχώρησης εκ του άρθρου 4 § 10 ν. 2251/1994 δεν εφαρμόζεται:- Στις περιπτώσεις που το τίμημα των προϊόντων έχει καταβληθεί σε φυσικό κατάστημα ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ HOMEMARKT και επιπλέον, τα προϊόντα έχουν παραληφθεί από το φυσικό κατάστημα ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ HOMEMARKT, καθώς η πώληση δεν θεωρείται ότι τελέστηκε από απόσταση.
- Προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, όπως τα είδη προσωπικής φροντίδας, στρωματά, μαξιλάρια, λευκά είδη κ.τ.λ.
- Προϊόντα που έχουν χρησιμοποιηθεί, ακόμα και εάν έχουν ανοιχτεί.
- Στην προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές που έχετε θέσει εσείς ως καταναλωτής ή σαφώς εξατομικευμένων
Επιστροφή παραγγελίας με τιμολόγιο
Για παραγγελίες για τις οποίες έχει γίνει έκδοση τιμολογίου δεν δίνεται η δυνατότητα επιστροφής λόγω υπαναχώρησης.
Κάθε αγορά με έκδοση τιμολογίου αποτελεί σύμβαση μεταξύ δύο συμβαλλόμενων με αντικείμενο την απόκτηση προϊόντων που προορίζονται για επαγγελματική και όχι προσωπική χρήση. Δεδομένου ότι ο πωλητής έχει αποστείλει το σωστό προϊόν, το οποίο δεν παρουσιάζει κάποιο κατασκευαστικό ελάττωμα, η σύμβαση δεν παρέχει στον αγοραστή το δικαίωμα υπαναχώρησης. Τα παραπάνω προκύπτουν από το 1α περ. 1 του ν. 2251/1994 για την προστασία των καταναλωτών.Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να ανατρέξτε στην σελίδα όροι και προϋπόθεσης πωλήσεων.
-
Είναι ασφαλείς οι συναλλαγές μου μέσω πιστωτικής κάρτας;
EUROBANK iFrameSystem
Τα στοιχεία της πιστωτικής κάρτας δεν αποθηκεύονται σε αποθηκευτικά μέσα της εταιρείας κατά τη διάρκεια της συναλλαγής αλλά καταχωρούνται απευθείας σε ασφαλές περιβάλλον της συνεργαζόμενης τράπεζας (Τράπεζα EUROBANK) που έχει αναλάβει τη δρομολόγηση των καρτών. Όλες οι συναλλαγές που πραγματοποιείτε μέσω του www.homemarkt.gr διέπονται από το Διεθνές και Ευρωπαϊκό δίκαιο, που ρυθμίζει θέματα σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο καθώς επίσης και από το Νόμο περί προστασίας των καταναλωτών (Ν. 2251/1994), που ρυθμίζει θέματα σχετικά με τις πωλήσεις από απόσταση.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την Ασφάλεια συναλλαγών του Πελάτη διαβάστε εδώ
-
Πόσο ασφαλή είναι τα προσωπικά μου δεδομένα;
Προστασία Προσωπικών Δεδομένων
Η προστασία των προσωπικών δεδομένων του Πελάτη διέπεται από τον Γενικό Κανονισμό για την Προστασία των Προσωπικών Δεδομένων 2016/679/ΕΕ και εν γένει το ισχύον εθνικό και ευρωπαϊκό νομοθετικό και κανονιστικό πλαίσιο για την προστασία προσωπικών δεδομένων. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την χρήση των προσωπικών δεδομένων του Πελάτη διαβάστε την Πολιτική Απορρήτου. -
Βλέπω ένα προϊόν με ασυνήθιστα χαμηλή τιμή
Λάθη στις τιμές
Σε κάθε περίπτωση αν και καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για την ακριβή αναγραφή των στοιχειών, χαρακτηριστικών και των τιμών των προϊόντων που παραθέτουμε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα δεν μπορούμε να αποκλείσουμε το ενδεχόμενο εμφάνισης τυπογραφικών ή τεχνικών λαθών σε τιμές και χαρ/κά προϊόντων.
Υπάρχει περίπτωση να έχει γίνει κάποιο λάθος κατά την ενημέρωση της τιμής του προϊόντος και να παρουσιάζει ασυνήθιστα χαμηλή τιμή. Παρακαλούμε στην περίπτωση που δείτε κάποιο τέτοιο προϊόν επικοινωνήστε μαζί μας πριν παραγγείλετε το προϊόν αυτό.
Η ΑΦΟΙ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΙ & ΣΙΑ Ο.H δεν ευθύνεται για τυχόν λάθη σε τιμές και χαρ/κά προϊόντων.
Η ΑΦΟΙ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΙ & ΣΙΑ Ο.Ε δεσμεύεται ως προς την ποιότητα, την πληρότητα και την εγκυρότητα των πληροφοριών που παρατίθενται στην ιστοσελίδα της www.homemarkt.gr., τόσο όσον αφορά τα ακριβή στοιχεία που εκτίθενται όσο και των παρεχομένων, από το ηλεκτρονικό κατάστημα της, υπηρεσιών, υπό την επιφύλαξη τυχόν τεχνικών ή τυπογραφικών λαθών, που δεν μπορούν να προβλεφθούν ή έχουν προκύψει ακούσια ή διακοπών λειτουργίας της ιστοσελίδας εκ λόγων ανωτέρας βίας.