Συχνές Ερωτήσεις

Πλοήγηση & Αγορά
  • Στο www.homemarkt.gr μπορώ να βρω όλα τα προϊόντα;

    Στο website μας μπορείτε να βρείτε μια αντιπροσωπευτική γκάμα προϊόντων η οποία εμπλουτίζεται συνεχώς. Στα φυσικά μας καταστήματα σας περιμένει ακόμη μεγαλύτερη ποικιλία προϊόντων.

  • Οι τιμές περιλαμβάνουν ΦΠΑ;

    Ναι. Οι τιμές που αναγράφονται στην ιστοσελίδα μας συμπεριλαμβάνουν το νόμιμο Φ.Π.Α.

  • Διαθεσιμότητα προϊόντων στο www.homemarkt.gr

    Διαθεσιμότητα προϊόντων στο www.homemarkt.gr

    Διαθέσιμο: Με βάση την τελευταία ενημέρωση του ηλεκτρονικού καταστήματος, το προϊόν είναι διαθέσιμο στην αποθήκη μας.
    Περιορισμένη διαθεσιμότητα: Με βάση την τελευταία ενημέρωση του ηλεκτρονικού καταστήματος, απομένουν μόνο λίγα τεμάχια από το προϊόν αυτό (τηρείται σειρά προτεραιότητας)
    Αναμένεται - Ημερομηνία Παραλαβής ΗΗ/ΜΜ/ΕΕΕΕ: Με βάση την τελευταία ενημέρωση του ηλεκτρονικού καταστήματος το προϊόν δεν είναι άμεσα διαθέσιμο και το σύστημα σας δείχνει κατά προσέγγιση την πιθανή ημερομηνία παραλαβής του στις αποθήκες μας.
    Κατόπιν παραγγελίας: Το προϊόν θα αναζητηθεί σε προμηθευτή της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ και ο Πελάτης θα λάβει ενημέρωση για την διαθεσιμότητα του προϊόντος εντός 7-12 εργάσιμων ημερών από την υποβολή της παραγγελίας του. Σε αυτή την περίπτωση ενδέχεται να ζητηθεί προκαταβολή μέρους του τιμήματος έως και πλήρης εξόφληση αναλόγως της φύσης του αντικειμένου.
    Κατόπιν κατασκευής: Με βάση την τελευταία ενημέρωση του ηλεκτρονικού καταστήματος το προϊόν θα ζητηθεί για να κατασκευαστεί και ο Πελάτης θα λάβει ενημέρωση για την διαθεσιμότητα του προϊόντος εντός 7-12 εργάσιμων ημερών από την υποβολή της παραγγελίας του. Σε αυτή την περίπτωση ενδέχεται να ζητηθεί προκαταβολή μέρους του τιμήματος έως και πλήρης εξόφληση αναλόγως της φύσης του αντικειμένου. Ο χρόνος κατασκευής και παραλαβής του προϊόντος από την εταιρία μας κυμαίνεται στις 10-14 εργάσιμες ημέρες. Αφού ολοκληρωθεί αυτή η διαδικασία ο χρόνος παράδοσης του προϊόντος είναι ο ίδιος με την κανονική διαδικασία αποστολής.
    Εξαντλήθηκε: Με βάση την τελευταία ενημέρωση το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο.

  • Πως μπορώ να παραγγείλω από το homemarkt.gr;

    Επιλέγοντας το προϊόν που θέλετε, από οποιαδήποτε σελίδα μπορείτε να το βάλετε απευθείας στο καλάθι αγορών σας, επιλέγοντας το εικονίδιο του καλαθιού. Στην συνέχεια πατώντας “Ολοκλήρωση” στο καλάθι αγορών σας ακολουθήστε τα απλά βήματα ολοκλήρωσης της παραγγελίας σας.

    Τέλος, αφού έχετε καταχωρήσει την παραγγελία σας θα σας σταλεί αυτομάτως e-mail επιβεβαίωσης της παραγγελίας σας με όλα τα απαραίτητα στοιχεία για την παραγγελία σας. Αυτό σημαίνει πως η παραγγελία σας έχει καταχωρηθεί με επιτυχία στα συστήματα της HomeMarkt. Οποιαδήποτε στιγμή θελήσετε μπορείτε να δείτε ακόμα το στάδιο που βρίσκεται η παραγγελία σας πραγματοποιώντας είσοδο στον λογαριασμό σας και επιλέγοντας "παρακολούθηση παραγγελίας" στο πάνω μέρος της σελίδας!

    Εναλλακτικά μπορείτε να δώσετε την παραγγελία σας τηλεφωνικά καλώντας στο 23512-35222

    Δευτέρα-Παρασκευή 09:00 π.μ με 20:00 μ.μ
    Σάββατο: 09.00 π.μ με 15.00 μ.μ

    i) Οι παραγγελίες που παραλαμβάνονται σε ημέρες αργίας εξυπηρετούνται την αμέσως επόμενη εργάσιμη.

  • Τι είναι η wish list;

    H "Wish List" διαφέρει από το ηλεκτρονικό καλάθι αγορών γιατί γεμίζει όχι με αυτά που χρειάζεστε, αλλά με όσα... ποθείτε! Χρησιμοποιώντας τη wish list, βάζετε σε μια σειρά όλα όσα απλώς ποθείτε και σας αρέσουν από τα προϊόντα μας, ανεξαρτήτως του πότε σκοπεύετε και αν, να προχωρήσετε σε μια μελλοντική αγορά.

    H "Wish List" γεμίζει λοιπόν με ό,τι λαχταράει η καρδιά σας και τραβάει η όρεξη σας. Σας βοηθάει παράλληλα να οργανώσετε και να ιεραρχήσετε καλύτερα σημερινές επιθυμίες, που μπορούν να γίνουν αυριανές ανάγκες και προτεραιότητες!

    Από τη wish list μπορετέ εύκολα να μεταφέρετε τα προϊόντα που επιθυμείτε στο καλάθι σας με 1-click.
    Μπορείτε να διαγράψετε ένα προϊόν από τη Wish List (πατώντας αφαίρεση) ή να μεταφέρετε ένα προϊόν στο καλάθι σας πατώντας το καλάθι που αντιστοιχεί στο προϊόν.

    H wish list ενεργοποιείται αυτόματα με τη δημιουργία λογαριασμού μέλους στο www.homemarkt.gr

  • Μηχανή αναζήτησης

    Στην περίπτωση που ψάχνετε κάποιο συγκεκριμένο προϊόν, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το πεδίο «αναζήτηση» πάνω δεξιά.

    Συμπληρώστε το όνομα του προϊόντος κατά προτίμηση με κεφαλαία γράμματα (είτε με τη μάρκα, είτε με τον τίτλο του), και πατήστε το φακό.

    Για καλύτερα αποτελέσματα μη χρησιμοποιείτε τόνους, διαλυτικά και κόμματα. Επιπλέον κατά την πληκτρολόγηση, με την λειτουργία AutoComplete, προβλέπει το προϊόν της αναζήτησής σας και εμφανίζει προτάσεις προϊόντων.



    Αν αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά τη διάρκεια της πλοήγησης σας στο www.homemarkt.gr, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

  • Μπορώ να παίρνω ενημερώσεις για το ηλεκτρονικό σας κατάστημα, τα προϊόντα και τις προσφορές σας;

    Μπορείτε να εγγραφείτε στην αποστολή των ενημερωτικών μας newsletters και να λαμβάνετε όλη την ενημέρωση σχετικά με νέα προϊόντα, αποκλειστικές προσφορές και τις δυνατότητες του ηλεκτρονικού μας καταστήματος. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να συμπληρώσετε το email σας στην ένδειξη «newsletter» που θα βρείτε στο κάτω μέρος της σελίδας. Αυτό είναι όλο! Μετά από αυτά θα λαμβάνετε κανονικά τα newsletters μας στο e-mail σας.

  • Τι είναι το καλάθι αγορών;

    Είναι ότι ακριβώς είναι το καλάθι και στα κανονικά καταστήματα. Μπορείτε με το κουμπί «Προσθήκη στο καλάθι» να τοποθετείτε εκεί όποιο προϊόν σας ενδιαφέρει να αγοράσετε, αλλά και να το αφαιρείτε με το κουμπί Διαγραφή. Το ότι έχετε τοποθετήσει ένα προϊόν στο καλάθι δεν σημαίνει ότι το έχετε ψωνίσει. Ακολουθεί μια μικρή διαδικασία μέχρι να γίνει δικό σας. Έχετε τη δυνατότητα να δείτε τι έχετε επιλέξει και πόσο κοστίζει το καθένα ξεχωριστά και όλα μαζί.

    Στο ηλεκτρονικό καλάθι αγορών συλλέγετε όλα τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν να αγοράσετε. Μέχρι να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας, μπορείτε να βάλετε ή να βγάλετε προϊόντα.Η διαφορά του με το κανονικό καλάθι είναι ότι στο ηλεκτρονικό μπορείτε να τοποθετήσετε προϊόντα που σκοπεύετε να αγοράσετε στο μέλλον. Για να χρησιμοποιήσετε το καλάθι του www.homemarkt.gr δε χρειάζεται να είσαστε μέλος. Ωστόσο, μπορείτε να γίνετε μέλος και να δείτε το καλάθι σας από οποιοδήποτε υπολογιστή, (γίνεται μέλος, κάντε login στο www.homemarkt.gr και προσθέστε προϊόντα στο καλάθι σας. Αυτόματα το καλάθι σώζεται στο λογαριασμό σας, οπότε από οποιοδήποτε υπολογιστή επισκεφτείτε το www.homemarkt.gr και κάνετε login θα μπορείτε να δείτε το καλάθι σας, να προσθέσετε και να αφαιρέσετε προϊόντα και να ολοκληρώσετε τις αγορές σας).

Μέλη
  • Λαμβάνω το newsletter αλλά δεν έχω λογαριασμό χρήστη στο homemarkt.gr

    Για την εγγραφή στο newsletter δεν είναι απαραίτητη η ύπαρξη λογαριασμού.

  • Εγγραφή μέλους

    Σε όλες τις σελίδες του www.homemarkt.gr πάνω δεξιά υπάρχει το κουμπί Σύνδεση / Εγγραφή . Πατήστε το και γίνετε μέλος Συμπληρώστε στη φόρμα εγγραφής νέου μέλους τα στοιχειά που σας ζητάει και εξακολουθήστε τις οδηγίες. Η διαδικασία εγγραφής έχει ήδη ολοκληρωθεί!

    Προσοχή: Το email που θα δηλώσετε πρέπει να υπάρχει διότι όλη η επικοινωνία μας, θα γίνεται μέσω του email που έχετε δηλώσει κατά την εγγραφή σας.

  • Τι είναι ο λογαριασμός μου;

    Ακολουθήστε τη διαδικασία εγγραφής νέου μέλους και αυτόματα έχετε τον προσωπικό σας λογαριασμό στο www.homemarkt.gr

    Μέσα από τις σελίδες του λογαριασμούς σας θα μπορείτε

    • να δείτε τις προηγούμενες παραγγελίες σας,
    • να επισκεφτείτε το καλάθι αγορών σας και τη wish list σας,
    • να αλλάξετε τα στοιχεία εγγραφής σας,
    • να ανανεώσετε τον κωδικό πρόσβασης (password) στο χώρο μελών

     

  • Ξέχασα το password

    Υπενθύμιση Password
    Σε περίπτωση που δε θυμάστε τον κωδικό πρόσβασης (password) στο χώρο μελών του www.homemarkt.gr, αποφύγετε να κάνετε νέα εγγραφή, πατήστε στο κουμπί Σύνδεση / Εγγραφή (επάνω δεξιά) και έπειτα στο link ΄΄ξεχάσατε τον κωδικό σας΄΄ πληκτρολογήστε στο πεδίο το email που δηλώσατε κατά την εγγραφή σας, πατήστε συνέχεια και ακολουθήστε τη διαδικασία αλλαγής του password στο email σας θα έρθει ένα προσωρινό password (ισχύει για 24 ώρες).
    Κάντε login με αυτό το password και αμέσως αλλάξτε το με κάποιο της αρεσκείας σας.

    Κάθε κωδικός πρόσβασης είναι κρυπτογραφημένος
    Το password που δηλώνετε κατά την εγγραφή είναι κρυπτογραφημένο και δεν υπάρχει δυνατότητα ανάκτησης του για αυτό το λόγο μόνο μέσω της φόρμας ανάκτησης μπορείτε να έχετε ξανά πρόσβαση στο χώρο μελών.

    Γιατί είναι σημαντικό να ανακτήσω το password μου
    Διότι όλες οι συναλλαγές σας με το www.homemarkt.gr συνδέονται με τον συγκεκριμένο λογαριασμό μέλους που έχετε δημιουργήσει.

    Γιατί να μην ξανακάνω νέα εγγραφή
    Πέραν από τον παραπάνω λόγο, διότι δε θα μπορείτε να έχετε πλέον πρόσβαση στις παλαιότερες παραγγελίες σας, στα στοιχεία του λογαριασμού σας, αλλά και στις μελλοντικές υπηρεσίες που θα προσφέρουμε στα υπάρχοντα μέλη του www.homemarkt.gr

    Πόσο χρόνο θα μου πάρει;
    Αν θυμάστε το email εγγραφής σας, η διαδικασία ανάκτησης νέου password είναι άμεση. Αν δε θυμάστε το email εγγραφής σας προτείνουμε να δοκιμάσετε στη φόρμα ανάκτησης, τους email λογαριασμούς που χρησιμοποιείτε συνήθως.

  • Πως μπορώ να διαγράφω από το newsletter;

    Μπορείτε να διαγραφείτε από το ενημερωτικό μας newsletter τοποθετώντας απλά το email σας που είχατε δηλώσει και πατώντας το κουμπί διαγραφή.

  • Δε μπορώ να αλλάξω το email μου

    Μπορείτε να αλλάξετε το email σας μέσα από τις σελίδες του λογαριασμού σας, ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα:

    • Θα χρειαστεί να ξανακάνετε login και
    • Δεν θα πρέπει να υπάρχει μέλος με αυτό το email ή να έχει ξαναχρησιμοποιηθεί το email αυτό στο homemarkt.gr. Μπορείτε να διαγραφείτε από το ενημερωτικό μας newsletter τοποθετώντας απλά το email σας που είχατε δηλώσει και πατώντας το κουμπί διαγραφή.

     

Πληρωμή, παράδοση, αποστολή
  • Τρόποι Τιμολόγησης μέσο του ηλεκτρονικού μας καταστήματος

    - Απόδειξη λιανικής κατά την παράδοση του προϊόντος στο χώρο σας ή κατά την παραλαβή στο κατάστημα μας.
    - Τιμολόγιο αν είστε ελεύθερος επαγγελματίας ή εταιρία. Έχετε τη δυνατότητα να παραγγείλετε από το homemarkt.gr ζητώντας να εκδοθεί τιμολόγιο όταν θα βρίσκεστε στο 1ο βήμα καταχώρησης της παραγγελίας σας (στοιχεία τιμολόγησης).

  • Τρόποι Πληρωμής

    Για την εξυπηρέτησή σας μπορείτε να επιλέξετε την πληρωμή των αγορών σας με:

    1. Πληρωμή μέσω τραπεζικού λογαριασμού:
    Προεξοφλήστε την παραγγελία σας σε ένα από τους ακόλουθους λογαριασμούς των Τραπεζών που συνεργαζόμαστε:

    ΤΡΑΠΕΖΑ   ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ   ΙΒΑΝ 
    ΕΘΝΙΚΗ 373-440434-37  GR 82 0110 3730 0000 3734 4043 437
    ΠΕΙΡΑΙΩΣ
    5254-000995-711  GR 23 0172 2540 0052 5400 0995 711
    EUROBANK 0026.0210.16.0200937945 GR 45 0260 2100 0001 6020 0937 945
    ALPHA BANK 816002330001122  GR 84 0140 8160 8160 0233 0001 122

    Δικαιούχος λογαριασμού: ΑΦΟΙ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΙ ΚΑΙ ΣΙΑ ΟΕ.

    και στείλτε μας το αντίγραφο της τραπεζικής εντολής πληρωμής με fax στο 2351 235 226.
    Με την λήψη του αντίγραφου της τραπεζικής εντολής πληρωμής, σας αποστέλλουμε την παραγγελία σας.Αν χρησιμοποιείτε web banking μπορείτε να κάνετε την κατάθεση του ποσού και να μας στείλετε με email στο [email protected] την απόδειξη της κατάθεσης.

    Για ολες τις εντολές πληρωμής προς άλλη τράπεζα (διαφορετική τράπεζα από αυτήν που μας κάνετε εσείς κατάθεση), σε Ευρώ ή σε Συνάλλαγμα τα έξοδα επιβαρύνουν τον Πελάτη.


    2. Αντικαταβολή:
    Tα προϊόντα έρχονται μέσω της courier και εσείς πληρώνετε το αντίτιμο την στιγμή της παραλαβής συν 5 ευρώ (αξία αντικαταβολής).
    Να γνωρίζετε ότι: εάν επιλέξτε σαν μέθοδο πληρωμής την αντικαταβολή η παράδοση γίνετε αποκλειστικά με courier και όχι με μεταφορική εταιρία. Με Courier έρχονται τα προϊόντα που έχουν περιορισμένο βάρος και όγκο.


    3. Χρήση πιστωτικής κάρτας:
    Στην περίπτωση αυτή πληρώνετε με την πιστωτική σας κάρτα. Δεκτές γίνονται όλες οι κάρτες.

    Άτοκες δόσεις με πιστωτική:

    Για αγορές από :

    101€ έως και 300€ έως και 12 δόσεις
    301€ έως και 600€ έως και 24 δόσεις
    601€ και άνω, έως και 36 δόσεις

     Η χρέωση της πιστωτικής κάρτας γίνεται ταυτόχρονα με την τοποθέτηση της παραγγελίας στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Οι δόσεις αφορούν συνολική αξία καλαθιού, συμπεριλαμβανομένου και τυχόν χρεώσεων μεταφοράς κλπ


    4. Άμεση Πληρωμή μέσω e-banking (IRIS)
    Με την υπηρεσία IRIS online payments μπορείτε, εύκολα και γρήγορα, να εξοφλήσετε την παραγγελία σας με απευθείας χρέωση του λογαριασμού σας μέσω e-banking (εφόσον η τράπεζα σας συνεργάζεται με την υπηρεσία IRIS online payments).


    Να γνωρίζετε ότι
    Σύμφωνα με τις ισχύουσες φορολογικές διατάξεις, παραστατικά αξίας άνω των 500€ (με ΦΠΑ) προς ιδιώτες (Απόδειξη Λιανικής) και παραστατικά αξίας άνω των 500€(προ ΦΠΑ) προς επαγγελματίες/επιχειρήσεις (Τιμολόγιο Πώλησης) θα πρέπει να εξοφλούνται ΜΟΝΟ με τους παρακάτω τρόπους:

    • Κατάθεση/ έμβασμα σε τραπεζικό λογαριασμό
    • Χρέωση σε πιστωτική ή χρεωστική κάρτα

    Αγορά με Δόσεις:
    Μπορείτε να αγοράσετε προϊόντα με δόσεις μέσω της πιστωτικής σας κάρτας (έως 36 δόσεις)

    Να γνωρίζεται ότι για τους παρακάτω τρόπους πληρωμής ισχύουν τα:

    • Αντικαταβολή: Η παραγγελία εξοφλείται κατά την παραλαβή των προϊόντων. Η υπηρεσία της αντικαταβολής χρεώνεται 5€.
      ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Απαραίτητη προϋπόθεση για να εκτελεστεί μια παραγγελία με τρόπο πληρωμής την αντικαταβολή, είναι ο εκπρόσωπος του τηλεφωνικού κέντρου να έρθει σε τηλεφωνική επαφή με τον εκάστοτε πελάτη. Σε περίπτωση αδυναμίας επικοινωνίας με τον πελάτη η παραγγελία δε θα εκτελείτε και θα ακυρώνετε εντός 3 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία της καταχώρησης.
    • Κατάθεση: Αν δεν λάβουμε την πληρωμή σας μέσα σε 7 εργάσιμες μέρες από την ημερομηνία που καταχωρήσατε την παραγγελία σας θα προχωρήσουμε σε ακύρωση και θα σας ενημερώσουμε με email. Τα προϊόντα της παραγγελία σας δεν δεσμεύονται πάρα μόνο όταν γίνει η εξόφληση τους.
  • Τρόποι και έξοδα αποστολής

    Οι παρακάτω τρόποι αποστολής αφορούν περιοχές εντός Ελλάδος.

    Το ηλεκτρονικό κατάστημα homemarkt.gr της εταιρίας ΑΦΟΙ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΙ & ΣΙΑ Ο.Ε χρησιμοποιεί πέντε τρόπους αποστολής:

    Παραλαβή από τις κεντρικές αποθήκες: Στο πρώτο στάδιο ολοκλήρωση της παραγγελίας επιλέξτε στον τρόπο παραλαβής το «Στις αποθήκες μας». Για να παραλάβατε την παραγγελία σας από τις κεντρικές μας αποθήκες, η παραγγελία σας θα πρέπει να έχει εξοφληθεί πλήρως εκ των προτέρων για την δέσμευση των προϊόντων και όχι κατά την παραλαβή της. Θα ενημερωθείτε σχετικά με το πότε θα είναι η παραγγελίας σας έτοιμη προς παραλαβή. Δεδομένου ότι μετά από την παραλαβή των προϊόντων, ο κίνδυνος μεταβαίνει στον Πελάτη, ο τελευταίος οφείλει να ελέγχει κατά την παραλαβή τα προϊόντα που παραλαμβάνει, καθώς με την υπογραφή του κατά την παραλαβή επιβεβαιώνει, ότι παρέλαβε ορθώς τα προϊόντα της παραγγελίας του. Παραλαβές εμπορευμάτων από τις αποθήκες μας γίνονται καθημερινά από τις 9:30π.μ έως 4:30μ.μ & το Σάββατο 9:30π.μ έως 2:30μ.μ.

    Courier: Με Courier έρχονται τα προϊόντα που έχουν περιορισμένο βάρος και όγκο(ελάχιστα μεταφορικά 2,5 ευρώ).

    Μεταφορική: Με μεταφορική έρχονται τα προϊόντα μεγάλου όγκου και βάρους. Η παράδοση των προϊόντων γίνεται στο πεζοδρόμιο του σπιτιού σας και όχι στο διαμέρισμα. (Οι ώρες παράδοσης ορίζονται από την εκάστοτε μεταφορική. Ενδεικτικά για Αθήνα παραδώσεις Δευτέρα-Παρασκευή 10:00 πμ - 16:00 μμ).

    Παράδοση σε μεταφορική της επιλογή σας: Στην περίπτωση αυτή, η εταιρία μας αναλαμβάνει τη μεταφορά μέχρι το πρακτορείο της επιλογή σας και σας χρεώνει μόνο το αντίστοιχο ποσό. Το κόστος μεταφοράς από το πρακτορείο στο χώρο σας συμφωνείται και πληρώνεται από εσάς κατ’ ευθείαν στο πρακτορείο.

    Παραλαβή από το πρακτορείο: Με τον τρόπο αυτόν σας δίνετε η δυνατότητα να παραλάβετε τα προϊόντα σας από το πρακτορείο της περιοχή σας.

    Να γνωρίζετε ότι: Για κάθε προϊόν ένα ειδικά διαμορφωμένο σύστημα υπολογίζει τα ακριβή μεταφορικά του προϊόντος.


    Χρόνοι αποστολής:
    Οι παραγγελίες εκτελούνται την αμέσως επόμενη εργάσιμη ημέρα από τη μέρα παραγγελίας εφόσον είναι ετοιμοπαράδοτα. Τα προϊόντα μικρού όγκου (π.χ. ηλεκτρικά είδη, οικιακά είδη, διακοσμητικά, πίνακες κλπ.) τα οποία είναι ετοιμοπαράδοτα αποστέλλονται την αμέσως επόμενη ημέρα με courier και τα παραλαμβάνετε σε 1-5 εργάσιμες ημέρες. Τα υπέρβαρα ή ογκώδη προϊόντα, όπως (πχ. έπιπλα, στρώματα ύπνου, ομπρέλες βαρέου τύπου κλπ.), τα οποία είναι ετοιμοπαράδοτα, αποστέλλονται με πρακτορεία μεταφορών στο χώρο σας και τα παραλαμβάνετε σε 4 έως 7 εργάσιμες ημέρες.

    Η εταιρεία δε φέρει καμία ευθύνη για καθυστερήσεις στην παράδοση των παραγγελιών που οφείλονται σε τρίτους, σε ανωτέρα βία ή σε συνδρομή γεγονότων.


    Συγκεκριμένα:
    Αποστέλλουμε τα προϊόντα σας μέσω courier σε όλους τους προορισμούς, (εντός Ελλάδος) προκειμένου να εξασφαλιστεί η ταχεία και ασφαλής μεταφορά και παραλαβή τους. Το κόστος ποικίλει ανάλογα με το βάρος και ορισμένες περιπτώσεις, τον όγκο του προϊόντος, αλλά και τον προορισμό του (ηπειρωτικό, νησιωτικό, δυσπρόσιτο, εξωτερικού). Να γνωρίζετε: ότι η εταιρία μας στις απομακρυσμένες περιοχές στέλνει μόνο με την ΕΛΤΑ courier. Η εταιρία courier αναλαμβάνει την αποστολή στις απομακρυσμένες περιοχές χωρίς επιπλέον χρέωση, ωστόσο παραδίδει τα προϊόντα στο ταχυδρομείο της περιοχής και όχι στο τόπο παράδοσης.

    Για ιδιαίτερα βαριά ή ογκώδη προϊόντα, η εταιρία στέλνει τα προϊόντα μέσο μεταφορικής.

    Για αγορές εκτός Ελλάδος είναι απαραίτητο να υπάρξει συνεννόηση (σε ότι αφορά την χρέωση και τους τρόπους αποστολής) με την εταιρία ΑΦΟΙ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΙ & ΣΙΑ Ο.Ε.

  • Πώς μπορώ να ακυρώσω μια παραγγελία;

    Ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει στις κάτωθι περιπτώσεις: Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελιάς μπορείτε να κάνετε πίσω «back» και να αφαιρέσετε τις ποσότητες των προϊόντων από το καλάθι σας πατώντας στο κουμπί «αφαίρεση. Ακύρωση μιας παραγγελίας μπορεί να γίνει σε διάστημα 24 ωρών από την λήψη της και μόνο εφόσον δεν έχει προηγουμένως αποσταλεί το προϊόν.


    Για οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με τα παρακάτω θέματα:

    • - Έχει αποσταλεί η παραγγελία μου;
    • - Σε ποιό στάδιο βρίσκεται η παραγγελία μου;
    • - Πότε θα παραλάβω κάποιο προϊόν της παραγγελίας μου που ακόμη δε μου έχει σταλεί;
    • - Η παραγγελία μου δεν έφθασε ποτέ;
    • - Ένα προϊόν λείπει από την παραγγελία μου.
    • - Λείπουν συγκεκριμένα τεμάχια από ένα προϊόν.
    • - Θα πάρω απόδειξη όταν παραγγείλω online;

    Παρακαλώ καλέστε μας στο 23512-35222 ή επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας αναφέροντας τον Αριθμό Παραγγελίας και ένα τηλέφωνο επικοινωνίας.

  • Μπορώ να επιστρέψω κάποιο ελαττωματικό προϊόν;

    Τα προϊόντα που προμηθεύει το ηλεκτρονικό κατάστημα www.homemarkt.gr της ΑΦΟΙ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΙ & ΣΙΑ Ο.Ε . μπορούν να επιστραφούν και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους σε όλες τις περιπτώσεις (1,2) στις οποίες:

    • με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της ΑΦΟΙ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΙ & ΣΙΑ Ο.Ε . πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή
    • προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας (για να διαπιστωθεί η κακή και ελαττωματική ποιότητα και να γίνει η αντικατάσταση των προϊόντων, ο πελάτης υποχρεούται να μας αποστείλει φωτογραφίες σε ψηφιακή μορφή στο [email protected]).

    Δεν εμπίπτουν στην παρούσα διάταξη προϊόντα που καλύπτονται από εγγυήσεις τρίτων όπως από τον κατασκευαστή του προϊόντος ή τον αντιπρόσωπο του. (Για να δείτε εάν το προϊόν σας έχει εγγύηση κατασκευαστεί ανατρέξτε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα www.homemarkt.gr, βρείτε το προϊόν που αγοράσατε ή που σκοπεύετε να αγοράσετε και δείτε εάν αναγράφετε ότι περιέχει εγγύηση. Είστε υπεύθυνοι πριν από κάθε σας αγορά να βλέπετε εάν το/τα προϊόν/προϊόντα που σκοπεύετε να αγοράσετε περιέχουν εγγύηση. Σε τέτοιες περιπτώσεις μπορείτε να επικοινωνείτε με την ΑΦΟΙ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΙ & ΣΙΑ Ο.Ε. για να σας υποδείξουμε τα στοιχεία επικοινωνίας με την αντιπροσωπεία του προϊόντος.
    Επίσης, δεν δεχόμαστε επιστροφές σε λευκά είδη, είδη προικός, στρώματα, υποστρώματα όπως και κάθε προϊόν που έχει τροποποιηθεί/πλυθεί/χρησιμοποιηθεί.

    Έξοδα μεταφοράς, συναρμολόγησης και άλλων πρόσθετων υπηρεσιών δεν επιστρέφονται.
    Η ΑΦΟΙ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΙ & ΣΙΑ Ο.Ε δεν ευθύνεται έναντι των χρηστών για ζημιές που τυχόν προκύψουν από την εκτέλεση ή μη της παραγγελίας τους από τη στιγμή που τα προϊόντα της παραγγελίας δόθηκαν στον μεταφορέα προς παράδοση στο χρήστη. Εάν υπάρξει τέτοιο θέμα επικοινωνήστε μαζί μας για σας υποδείξουμε τα στοιχειά επικοινωνίας της μεταφορικής.
    Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντων που έχουν παραληφθεί από μεταφορική η courier του πελάτη, θα πρέπει να γυρίσουν και πάλι στην έδρα μας με τον ίδιο τρόπο, ακόμη και σε περίπτωση ελλατωματικού προϊόντος(η μεταφορά επιβαρύνει το πελάτη).

    Σε κάθε περίπτωση και για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις (1,2) το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής για αντικατάσταση δεν δύναται να παραταθεί πέραν των δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Επιπλέον, για όλες τις άνω περιπτώσεις (1,2) θα πρέπει το προϊόν προς αντικατάσταση-επισκευή να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς. Για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις (1,2)τα προς αντικατάσταση-επισκευή προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη αχρησιμοποίητα (as new) και χωρίς φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ). Πριν από κάθε επιστροφή συνίσταται να προηγηθεί επικοινωνία με την ΑΦΟΙ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΙ & ΣΙΑ Ο.Ε . στο 23512-35222 ή μέσο fax 2351 235 226 ή μέσο της φόρμας επικοινωνίας του διαδικτυακού τόπου.

    Σε κάθε περίπτωση η επιστροφή και αντικατάσταση είναι εφικτή υπό τις κάτωθι προϋποθέσεις:

    • - επικοινωνήσετε την ίδια μέρα ή την επομένη εργάσιμη ημέρα με το Ηλεκτρονικό Κατάστημα
    • - το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί
    • - το προϊόν συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ)


    Συγκεκριμένα:

    • - Στην περίπτωση που κάποιο είδος που παραλάβατε είναι προβληματικό μπορείτε να φέρετε/στείλετε το προϊόν, στην περίπτωση αυτήν επιβαρύνεστε το κόστος της μεταφοράς. Εφόσον το προϊόν εμφανίζει κάποιο κατασκευαστικό ελάττωμα, το αντικαθιστούμε αμέσως δωρεάν. Εξαιρούνται στην παρούσα διάταξη προϊόντα που καλύπτονται από εγγυήσεις τρίτων όπως από τον κατασκευαστή του προϊόντος ή τον αντιπρόσωπο του. Επίσης αν ο πελάτης επιστρέψει τα προϊόντα με μη συνεργαζόμενη μεταφορική/courier της εταιρείας τότε τα έξοδα τον επιβαρύνουν σε κάθε περίπτωση(ακόμα και αν είναι ελαττωματικό το προϊόν).
    • - Στην περίπτωση που σας στείλαμε λάθος είδος, σας στέλνουμε το σωστό και αναλαμβάνουμε κάθε κόστος μεταφοράς, παλιού και νέου προϊόντος.
    • - Στην περίπτωση που δε σας κάνει, μπορείτε να το αλλάξετε μέσα σε 14 ημέρες (με την πλήρη συσκευασία του), αναλαμβάνοντας ο πελάτης το κόστος της μεταφοράς του προϊόντος. Θα σας δοθεί πιστωτικό σημείωμα ή επιστροφή χρημάτων.Σε περίπτωση που τα προϊόντα δεν επιστραφούν εντός 14 ημερών τότε η ΑΦΟΙ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΙ & ΣΙΑ Ο.Ε. δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή και την αντικατάσταση.

    Δεν ισχύει η επιστροφή χρημάτων λόγω αδυναμίας ακύρωσης του καταναλωτικού δανείου, ο καταναλωτής δικαιούται αποκλειστικά να λάβει πιστωτικό σημείωμα ίσης αξίας για αγορά άλλου/ων προϊόντος/ων.

    Εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις και γίνει δεκτή η επιστροφή του προϊόντος, ο καταναλωτής δικαιούται να λάβει πιστωτικό σημείωμα ίσης αξίας για αγορά άλλου/ων προϊόντων ή επιστροφή χρημάτων. Προϊόν το οποίο έχει πωληθεί με επιπλέον δώρο θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με το επιπλέον δώρο.

    Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών ή σε περίπτωση που η ΑΦΟΙ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΙ & ΣΙΑ Ο.Ε, κατά την απόλυτη κρίση της, θεωρήσει ότι ο καταναλωτής καταχράται το δικαίωμα επιστροφής ή δρα κακόπιστα δικαιούται να αρνηθεί την επιστροφή του προϊόντος ακόμα και αν πληρούνται οι ανωτέρω όροι και προϋποθέσεις.
    Σε περίπτωση που ο πελάτης αρνηθεί να παραλάβει το/τα δέμα/ματα, τότε η εταιρία ΑΦΟΙ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΙ ΚΑΙ ΣΙΑ Ο.Ε έχει το δικαίωμα να επιστρέψει μόνο την αξία του προϊόντος.Tα κόστη μεταφοράς σε κάθε περίπτωση τα επιβαρύνεται ο πελάτης. Προϋπόθεση, να έχει προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία με την εταιρία ΑΦΟΙ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΙ ΚΑΙ ΣΙΑ Ο.Ε.
    Στα προϊόντα προς επιστροφή άνω περιπτώσεις που αγοράσατε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα θα πρέπει να μας ειδοποιήσετε αμέσως εγγράφως με fax στο 2351 235 226, ή τηλεφωνικά στο 23512-35222 ή μέσο της φόρμας επικοινωνίας του διαδικτυακού τόπου, με θέμα «Αίτηση Επιστροφής Παραγγελίας» αναφέροντας ημερομηνία/αριθμό παραστατικού/όνομα/επίθετο αγοράς εντός της ως άνω προθεσμίας. Υπό την προϋπόθεση ότι θα λάβετε έγγραφη έγκριση επιστροφής από την ΑΦΟΙ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΙ & ΣΙΑ Ο.Ε , η διεύθυνση στην οποία πρέπει να σταλούν τα προϊόντα προς επιστροφή είναι:
    28ΗΣ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 9 ΚΑΤΕΡΙΝΗ ΠΙΕΡΙΑΣ 60100 ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΔΕΙΞΗ «ΑΙΤΗΣΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ»

    Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, καλό είναι να ελέγχετε προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας την κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα (π.χ. σπασμένο εμπόρευμα, κλπ). Στην περίπτωση που διαπιστώσετε κάποιο ελάττωμα πρέπει να επικοινωνήσετε με το ηλεκτρονικό μας κατάστημα αμέσως μετά την παράδοση την ίδια ημέρα ή την επόμενη εργάσιμη στο 23512-35222 ή με fax στο 2351 235 226 ή μέσο της φόρμας επικοινωνίας του διαδικτυακού μας τόπου.
    Η πολιτική επιστροφών της ΑΦΟΙ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΙ & ΣΙΑ Ο.Ε δεν αφορά ελαττωματικά προϊόντα, τα οποία καλύπτονται από τις αντίστοιχες εγγυήσεις τους

  • Η παραγγελία μου έχει καθυστερήσει ή υπάρχει κάποιο πρόβλημα;

    Η παραγγελιά σας δύναται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:

    • Το προϊόν έχει καθυστερήσει να σταλεί από τον προμηθευτή μας: Για να μπορούμε να σας προσφέρουμε πολύ ανταγωνιστικές τιμές, παραγγέλνουμε τα προϊόντα μας από μια πολύ μεγάλη γκάμα προμηθευτών είτε εγχώριων είτε διεθνών. Υπάρχουν όμως περιπτώσεις όπου μια παραγγελία μας μπορεί να «κολλήσει» στο τελωνείο ή στη μεταφορά του, με αποτέλεσμα να μην το έχουμε στις αποθήκες μας όταν υπολογίζουμε.
    • Το προϊόν που παραγγείλατε έχει ήδη καταργηθεί και δεν είναι διαθέσιμο: Ανάμεσα στα προϊόντα που εκθέτουμε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα υπάρχουν σπάνιες περιπτώσεις όπου ο προμηθευτής τους ξαφνικά και απροειδοποίητα ανακοινώνει ότι τα καταργεί. Στην περίπτωση αυτή υπάλληλος της εταιρείας μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας για να σας δώσει όλες τις εναλλακτικές λύσεις.Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελιάς σας.
    • Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή πχ τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα.

    Λείπει κάποιο προϊόν από την παραγγελία μου
    Σε περίπτωση που λείπει κάποιο προϊόν από την παραγγελία σας παρακαλώ καλέστε μας στο 23512-35222, για να σας βρούμε αμέσως λύση.

    • - Αν το λάθος είναι δικό μας, αναλαμβάνουμε άμεσα την ευθύνη και θα σας στείλουμε το είδος το συντομότερο χωρίς καμία επιβάρυνση.
    • - Αν είναι προϊόν το οποίο δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή διαθέσιμο στις αποθήκες μας, θα σας ενημερώσουμε για το πότε το περιμένουμε και για το αν θα υπάρξει κάποια πιθανή επιβάρυνση για τη μεταφορά.

    Παρακαλώ καλέστε μας στο 23512-35222, ή επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας του δικτυακού τόπου.

Προστασία, ασφάλεια, δικαιώματα
  • Είναι ασφαλείς οι συναλλαγές μου μέσω πιστωτικής κάρτας;

    Για την μεγαλύτερη δυνατή ασφάλεια των συναλλαγών, το ηλεκτρονικό κατάστημα www.homemarkt.gr της εταιρίας ΑΦΟΙ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΙ & ΣΙΑ Ο.Ε χρησιμοποίει τα καλύτερα συστήματα για τις ηλεκτρονικές σας αγορές.

    Τράπεζα Πειραιώς. Η συναλλαγή σας, πραγματοποιείται απευθείας με την Τράπεζα Πειραιώς (με τη μέθοδο ανακατεύθυνσης/redirect) και τα στοιχεία της πιστωτικής κάρτας σας δεν γνωστοποιούνται στην εταιρία ή το ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Ο web server που φιλοξενεί την υπηρεσία eCommerce - Redirect λειτουργεί με 128 bit encryption SSL (Secure Socket Layer). Με την χρήση του πρωτοκόλλου SSL διασφαλίζεται ότι όλες οι πληροφορίες που μεταφέρονται μεταξύ client (web browser του χρήστη) και server (winbank PayCenter) είναι κρυπτογραφημένες και δε μπορούν να υποκλαπούν. Προκειμένου ο πελάτης του ηλεκτρονικού καταστήματος να ολοκληρώσει την αγορά του, οδηγείται στο secure site του winbank PayCenter, όπου και πληκτρολογεί το στοιχεία της πιστωτικής του κάρτας.

  • Πόσο ασφαλή είναι τα προσωπικά μου δεδομένα;

    Προσωπικά δεδομένα.
    Κατά την επίσκεψή σας στις σελίδες του www.homemarkt.gr και προκειμένου να παραγγείλετε προϊόντα, αλλά και για να διασφαλισθεί η δυνατότητα επικοινωνίας μαζί σας ώστε να σας ενημερώνουμε για νέα προϊόντα μας, είναι πιθανό να σας ζητηθεί να δηλώσετε στοιχεία που σας αφορούν (όνομα, επάγγελμα, ηλεκτρονική διεύθυνση, ημερομηνία γέννησης κλπ.). Τα τυχόν προσωπικά δεδομένα που δηλώνετε οπουδήποτε στις σελίδες και τις υπηρεσίες του διαδικτυακού τόπου του www.homemarkt.gr , προορίζονται αποκλειστικά και μόνο για τη διασφάλιση της λειτουργίας της αντίστοιχης υπηρεσίας και δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιηθούν από οποιονδήποτε τρίτο, χωρίς να τηρηθούν οι διατάξεις του Ν. 2472/97 σχετικά με την προστασία από επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, όπως αυτός ισχύει κάθε φορά.

    Το ηλεκτρονικό κατάστημα www.homemarkt.gr λειτουργεί σύμφωνα με την ισχύουσα ελληνική και κοινοτική νομοθεσία και τηρεί με ασφάλεια τα προσωπικά σας δεδομένα για όσο χρονικό διάστημα είστε εγγεγραμμένος σε κάποια υπηρεσία του www.homemarkt.gr τα οποία διαγράφονται μετά την με οποιοδήποτε τρόπο λήξη της συναλλακτικής σχέσης.

    Τα προσωπικά δεδομένα που δηλώνετε στο ηλεκτρονικό κατάστημα www.homemarkt.gr χρησιμοποιούνται αποκλειστικά από αυτό ή συνεργαζόμενες με αυτό επιχειρήσεις, με σκοπό την υποστήριξη, προώθηση και εκτέλεση της συναλλακτικής σχέσης. Τα τηρούμενα στοιχεία του αρχείου δύνανται να κοινοποιηθούν στις αρμόδιες δικαστικές, αστυνομικές και άλλες διοικητικές αρχές κατόπιν νομίμου αιτήματός τους και σύμφωνα με τις κάθε φορά ισχύουσες νομοθετικές διατάξεις. Ο Πελάτης έχει, μέσα στα πλαίσια της νομοθεσίας περί απορρήτου των τηλεπικοινωνιών, τα δικαιώματα ενημέρωσης και αντίρρησης που προβλέπουν τα άρθρα 11 έως 13 του ν. 2472/1997.

    Οι πληροφορίες που ζητάμε από εσάς.

    Προσωπικά δεδομένα: Ο κάθε επισκέπτης μπορεί να περιηγηθεί στο ηλεκτρονικό κατάστημα www.homemarkt.gr χωρίς να δώσει οποιαδήποτε προσωπική πληροφορία. Θα χρειαστούμε προσωπικά δεδομένα μόνο όταν γίνετε μέλος και προχωρήσετε σε παραγγελία προϊόντων ή εάν απλώς προχωρήσετε σε παραγγελία προϊόντων χωρίς να είστε μέλος, ή εάν επιλέξετε να λαμβάνετε το ενημερωτικό μας e-mail.

    Πληροφορίες που αφορούν αγορά προϊόντων: Τα απαραίτητα στοιχεία για κάθε συναλλαγή είναι το ονοματεπώνυμο σας, ο αριθμός ταυτότητας (για να διασφαλίσουμε ταυτοπροσωπία με τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας αφού επιλέξετε να αγοράσετε μέσω πιστωτικής), ένα σταθερό τηλέφωνο, διεύθυνση (οδός, πόλη, ταχυδρομικός κώδικας), διεύθυνση αποστολής της παραγγελίας και τύπο παραστατικού (απόδειξη, τιμολόγιο).

    Δεδομένα παραστατικού: Στην περίπτωση που εκδώσουμε τιμολόγιο χρειαζόμαστε το όνομα της εταιρείας, Α.Φ.Μ., Δ.Ο.Υ, επάγγελμα και διεύθυνση της έδρας της. Συνοπτικά, ζητάμε τόσες μόνο πληροφορίες όσες μας χρειάζονται ώστε να απολαύσετε μια ξεχωριστή αγοραστική εμπειρία: συνεπή παράδοση των προϊόντων που παραγγείλατε, ασφαλή πληρωμή της παραγγελίας σας και προσωποποιημένη εξυπηρέτηση βασισμένη στις ανάγκες και προτιμήσεις σας.

  • Πως Η ΑΦΟΙ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΙ KAI ΣΙΑ Ο.Ε ασφαλίζει τα προσωπικά σας δεδομένα;

    Για απαντήσεις επισκεφτείτε του όρους χρήσης, παράγραφοι 8 & 9 και δείτε αναλυτικά όλα τα επίπεδα ασφάλειας που έχουμε εφαρμόσει για σας.

  • Δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας

    Η ιστοσελίδα www.homemarkt.gr είναι ο επίσημος διαδικτυακός τόπος της ΑΦΟΙ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΙ & ΣΙΑ Ο.Ε. Όλο το περιεχόμενο των ιστοσελίδων, που αναρτάται από την ΑΦΟΙ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΙ & ΣΙΑ Ο.Ε , συμπεριλαμβανομένων εικόνων, γραφικών, φωτογραφιών, σχεδίων, κειμένων, παρεχόμενων υπηρεσιών και προϊόντων αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία της ΑΦΟΙ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΙ & ΣΙΑ Ο.Ε και προστατεύονται κατά τις σχετικές διατάξεις του ελληνικού δικαίου, του ευρωπαϊκού δικαίου και των διεθνών συμβάσεων.

    Απαγορεύεται οποιαδήποτε αντιγραφή, αναλογική / ψηφιακή εγγραφή και μηχανική αναπαραγωγή, διανομή, μεταφορά, downloading, μεταποίηση, μεταπώληση, δημιουργία παράγωγης εργασίας ή παραπλάνηση του κοινού σχετικά με τον πραγματικό παροχέα του Περιεχομένου των διαδικτυακών τόπων. Τυχόν αναπαραγωγή, επανέκδοση, μεταφόρτωση, ανακοίνωση, διάδοση ή μετάδοση ή οποιαδήποτε άλλη χρήση του Περιεχομένου με οποιοδήποτε τρόπο ή μέσο για εμπορικούς ή άλλους σκοπούς επιτρέπεται μόνο κατόπιν προηγούμενης γραπτής άδειας της ΑΦΟΙ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΙ & ΣΙΑ Ο.Ε ή οιουδήποτε άλλου νόμιμου δικαιούχου των ανωτέρω πνευματικών δικαιωμάτων.
    Τα ονόματα, εικόνες, λογότυπα και διακριτικά γνωρίσματα που αντιπροσωπεύουν την ΑΦΟΙ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΙ & ΣΙΑ Ο.Ε ή/και το ηλεκτρονικό της κατάστημα ή/και τρίτα μέρη συμβεβλημένα με αυτούς καθώς και τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους, είναι αποκλειστικά σήματα και διακριτικά γνωρίσματα της ΑΦΟΙ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΙ & ΣΙΑ Ο.Ε ή/και του www.homemarkt.gr ή/και των άνω τρίτων μερών και προστατεύονται από τους ελληνικούς, κοινοτικούς και διεθνείς νόμους περί εμπορικών σημάτων και βιομηχανικής και πνευματικής ιδιοκτησίας και αθεμίτου ανταγωνισμού.
    Τα προϊόντα που αναφέρονται στις ηλεκτρονικές σελίδες του παρόντος διαδικτυακού τόπου και φέρουν τα σήματα των αντίστοιχων οργανισμών, εταιρειών, συνεργατών φορέων, αποτελούν δική τους πνευματική και βιομηχανική ιδιοκτησία και συνεπώς οι φορείς αυτοί φέρουν τη σχετική ευθύνη. Σε κάθε περίπτωση η εμφάνισή και έκθεση τους στις ιστοσελίδες www.homemarkt.gr δεν θα πρέπει κατά κανένα τρόπο να εκληφθεί ως μεταβίβαση ή εκχώρηση άδειας ή δικαιώματος χρήσης τους.

  • Βλέπω ένα προϊόν με ασυνήθιστα χαμηλή τιμή

    Λάθη στις τιμές

    Σε κάθε περίπτωση αν και καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για την ακριβή αναγραφή των στοιχειών, χαρακτηριστικών και των τιμών των προϊόντων που παραθέτουμε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα δεν μπορούμε να αποκλείσουμε το ενδεχόμενο εμφάνισης τυπογραφικών ή τεχνικών λαθών σε τιμές και χαρ/κά προϊόντων.

    Υπάρχει περίπτωση να έχει γίνει κάποιο λάθος κατά την ενημέρωση της τιμής του προϊόντος και να παρουσιάζει ασυνήθιστα χαμηλή τιμή. Παρακαλούμε στην περίπτωση που δείτε κάποιο τέτοιο προϊόν επικοινωνήστε μαζί μας πριν παραγγείλετε το προϊόν αυτό.

    Η ΑΦΟΙ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΙ & ΣΙΑ Ο.H δεν ευθύνεται για τυχόν λάθη σε τιμές και χαρ/κά προϊόντων.
    Η ΑΦΟΙ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΙ & ΣΙΑ Ο.Ε δεσμεύεται ως προς την ποιότητα, την πληρότητα και την εγκυρότητα των πληροφοριών που παρατίθενται στην ιστοσελίδα της www.homemarkt.gr., τόσο όσον αφορά τα ακριβή στοιχεία που εκτίθενται όσο και των παρεχομένων, από το ηλεκτρονικό κατάστημα της, υπηρεσιών, υπό την επιφύλαξη τυχόν τεχνικών ή τυπογραφικών λαθών, που δεν μπορούν να προβλεφθούν ή έχουν προκύψει ακούσια ή διακοπών λειτουργίας της ιστοσελίδας εκ λόγων ανωτέρας βίας.